احدی: هدف اصلی کادرفنی داشتن چند تیم ملی بوکس است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هدف اصلی کادرفنی داشتن چند تیم ملی پایه‌ای خوب برای بوکس است.

احدی: هدف اصلی کادر فنی بوکس داشتن چند تیم ملی است/ تیم ملی بوکس برای قهرمانی آسیا شرایط خوبی دارداکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بوکس برای مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم ملی در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا تایلند است. هدف اصلی کادرفنی و فدراسیون داشتن چند تیم ملی آماده است. بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی بازی می‌کنند قابلیت دارند که تا ۱۰ سال مبارزه کنند. ما فقط به دنبال کسب مدال نیستیم بلکه هدفمان تقویت پایه‌ای بوکس ایران است. از دیگر اهداف تیم ملی بوکس کسب سهمیه المپیک است و تیم ما نیز همانند سایر کشور‌ها ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد کرد.

او در ادامه گفت: تیم ملی بوکس در حال سپری کردن مرحله‌ی آخر اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. در این اردو تقربیا ۲۰ بوکسور حضور دارند و از این نفرات ۹ بازیکن به قهرمانی آسیا تایلند اعزام می‌شوند. ملی پوشان از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی هستند. تمرینات فنی تا ۲۶ فرودین ماه ادامه دارد. در هر وزن ۳ بوکسور توانمند داریم و در حال پشتوانه سازی هستیم. جوانگرایی برای این مسابقه هم می‌تواند باعث کسب نتیجه ضعیف شود و هم در مقابل به خاطر انگیزه بالا جوانان می‌توانند نتیجه‌ی قابل قبولی را کسب کنند. پیش بینی برای مسابقات قهرمانی بوکس آسیا تایلند بسیار دشوار است و مطمئنم ملی پوشان مبارزه خوبی را به نمایش می‌گذارند.

احدی افزود: ۳۰ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و مبارزات آن‌ها بسیار نزدیک است و حتی برای انتخاب ملی پوشان نهایی دچار مشکل شدیم. اگر در وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد کاظم زاده اعزام می‌شود به خاطر تجربه‌ی بالای او است. همچنین در کنار کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم مرادی ملی پوش بسیار جوان و قدرتمند حضور دارد که آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. اگر ۹ بازیکن اعزامی در مسابقات قهرمانی آسیا خوب ظاهر نشوند برای آن‌ها جایگزین انتخاب می‌شود.

میانگین سنی تیم ملی ۲۱ سال است

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شرایط اوزان سنگین تیم ملی گفت: متاسفانه قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا اعلام شد که اوزان سنگین حذف شده است و تیم ملی بوکس کشورمان با ۳ وزن در این مسابقات شرکت کرد. با این حذف برای اوزان سنگین در تیم ملی مشکل ایجاد شد چرا که اوزان سنگین در اردوی تیم ملی حضور نداشتند. ایمان رمضان پور، پوریا شریفی و احسان روزبهانی در تیم ملی حضور نداشتند و این نفرات پس از مسابقات قهرمانی به تیم ملی اضافه شدند و حدود ۳ ماه است که در حال تمرین هستند. ما جوانان آینده داری را برای تیم داریم و میانگین سنی تیم ملی بوکس ۲۱ سال است.

او در پایان عنوان کرد: طی بازدیدی که ثوری رئیس فدراسیون بوکس از اردو تیم ملی داشت، قول داد که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی بوکس آسیا تایلند از ملی پوشان و کادرفنی تجلیل شود و به آن‌ها پاداش تعلق بگیرد.


بیشتر بخوانید:

تعویق مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم های ملی بوکس

حضور نصیری نژاد در کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار