جاری شدن سیلاب در برخی نقاط شهرستان کرمان

فرماندار کرمان با اشاره به جاری شدن سیلاب در برخی نقاط شهرستان کرمان گفت: وضعیت تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی؛ فرماندار کرمان در ارتباط با آخرین وضعیت بارندگی و اقدامات صورت گرفته شهر کرمان گفت: طبق پیش بینی که از قبل شده بود یک تقسیم کار و وظیفه بین همه ارکان فرمانداری و شهرداری در بخش‌های مختلف انجام شده است و تا کنون شاهد مشکل خاصی در شهر کرمان نبودیم.

وی افزود: در بخش‌های مختلف همه ارگان‌ها هماهنگ هستند در بخش راین با توجه به جاری شدن و تکمیل سد خاتم الانبیا دریچه‌های سد باز شده و ورودی و خروجی در حال مدیریت است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

فرماندار کرمان گفت: در روستای زیارتگاه راین ۱۰ سانتی متر برف باریده است؛ در گلباف بارندگی خوب بوده، اما در بخش چترود و ماهان بارندگی‌ها سبب بروز سیلاب شده است که شهرداری در حال آبگیری از معابر است همچنین مه گرفتگی در برخی مناطق قابل مشاهده است.

بابایی به بارندگی چند روز قبل ماهان اشاره کرد و یادآور شد: چند روز قبل در اثر بارندگی در بخش ماهان سیلاب خسارت‌هایی وارد کرده بود، اما الان مشکل خاصی در این بخش وجود ندارد.

فرماندار کرمان تصریح کرد: در مسیر‌های ماهان و قناتغستان وضعیت در حال کنترل است از سه دهنه اصلی از ضلع غربی بزرگراه هفت باغ آب جاری شده و به سمت ماهان هدایت می‌شود. با توجه به تمهیدات صورت گرفته تعداد پنج دستگاه لودر به همراه تعداد زیادی کامیون کار بازگشایی مسیر‌ها را انجام داده‌اند و مشکل خاصی نداریم و همه چیز در حال مدیریت و کنترل است.

بابایی ابراز داشت: همچنین در مسیر سیرچ و چهارفرسخ بارندگی‌هایی داشتیم که سبب بروز سیلاب شده است و همچنین با توجه به اینکه از مسیر کوهپایه بارندگی سبب جاری شدن سیل به سمت روستای چهارفرسخ و بخش شهداد می‌شود تمهیدات لازم صورت گرفته و اقدامات پیش‌بینی شده در حال انجام است.

وی گفت: در شهر کرمان آب گرفتگی‌های نقطه‌ای به وجود آمده که شهرداری در حال آبگیری از این قسمت‌ها است همچنین تعداد زیادی گونی شن برای مواقع اضطراری پیش‌بینی شده است.

فرماندار کرمان بیان داشت: در کوهپایه سه روستای خیرآباد؛ محمود آباد و روی‌آباد که تحت تأثیر بارندگی قرار گرفتند انتظار می‌رفت که مشکلاتی در آنجا به وجود آید امکانات و نیرو‌ها اعزام شده‌اند، اما تاکنون مشکلی نداشتیم.
انتهای پیام/ی

اوضاع در کرمان تحت کنترل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار