حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آغاز ثبت نام مجدد آزمون ارشد پزشکی ۹۸ از فردا

رئیس سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام ارشد پزشکی ۹۸ از فردا خبر داد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز ثبت نام ارشد پزشکی ۹۸ از فردا ۲۶ فروردین خبر داد و گفت:  مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان، امکان ویرایش اطلاعات و مدارک برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨  و امکان ثبت نام برای داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده اما ثبت نام نکرده‌اند از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۸ فراهم شده است.

وی ادامه داد: جاماندگان کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم اطلاعات اقدام لازم را انجام دهند و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی ممکن خواهد شد.

آمار ثبت نام کنندگان در کنکور ارشد پزشکی 

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به  آمار ثبت نام کنندگان در کنکور ارشد پزشکی  گفت: بیش از ۵۱ هزار نفر در بازه زمانی ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ۹۷ در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

وی به ظرفیت پذیرش اولیه در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ۴ هزار و ۷۰۷ نفر ظرفیت ارشد پزشکی سال ۹۸ ظرفیت اولیه آزمون است که  ۳ هزار نفر در دوره‌های عادی رایگان و یک هزار و ۷۰۷ نفر در دوره‌های شهریه‌پرداز پذیرش می‌شوند.

زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی ۹۸ 

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه تاخیر در برگزاری  آزمون ارشد پزشکی به علت وقوع سیل در برخی استان‌ها بیان کرد: قرار بود آزمون ارشد پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸  برگزار شود اما آزمون از این پس با تعویق یک ماهه در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب بر اساس زمان بندی جدید آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار