گزینه‌های نفت مسجد سلیمان برای انتخاب سرمربی

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مرزبان را از سرمربیگری این تیم برکنار کردند و به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیمشان هستند.

گزینه های نفت مسجد سلیمان برای انتخاب سرمربی/ خبر توافق با کریمی تکذیب شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برکناری علیرضا مرزبان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، مسئولان این باشگاه به دنبال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند و تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی جدید این تیم را معرفی می‌کنند.

برخی از رسانه‌ها فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معرفی کردند و بیان کرده اند مسئولان باشگاه با کریمی به توافق نهایی رسیده اند.

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم را تکذیب کرد و گفت: ۳ - ۴ گزینه مطرح هستند، اما با هیچکدام به تفاوق نهایی نرسیده ایم. فیروز کریمی یکی از گزینه‌های ما است، اما او هنوز به مسجد سلیمان نیامده است.

از مربیانی که احتمال دارد گزینه مسجد سلیمانی‌ها برای ادامه فصل باشد می‌توان به نام‌هایی چون عبدالله ویسی، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی و منصور ابراهیم زاده اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:

مرزبان: تیم پدیده خیلی خوب بازی کرد/ از عملکرد بازیکنانم عصبانی هستم

عملکرد ضعیف نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم لیگ

ترابی برترین بازیکن/ شفر و سپیدرود برترین سرمربی و تیم هفته


انتهای پیام/

مسئولان مسجد سلیمانی به دنبال سرمربی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار