سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

پرواز‌های تهران به مناسبت روز ارتش ۴.۵ ساعت متوقف می‌شود

جعفرزاده گفت:به مناسبت برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه، همه پرواز‌های فرودگاه امام (ره)، مهرآباد، پیام و فرودگاه‌های اقماری در استان تهران به مدت چهار ساعت و نیم متوقف می‌شود

پرواز‌های تهران به مناسبت روز ارتش ۴.۵ ساعت متوقف می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برگزاری مراسم ارتش  اظهار کرد: به مناسبت برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه، همه پرواز‌های فرودگاه امام (ره)، مهرآباد، پیام و فرودگاه‌های اقماری در استان تهران به مدت چهار ساعت و نیم متوقف می‌شود.

رضا جعفرزاده افزود: براساس اطلاعیه هوانوردی (نوتام) که به همه شرکت‌های هوایی نیز ابلاغ شده، ۲۹ فروردین از ساعت ۷ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه‌های مهرآباد، امام، پیام و فرودگاه‌های اقماری استان تهران هیچ گونه پرواز مسافری و آموزشی انجام نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: جابه‌جایی یک میلیون مسافر نوروزی از فرودگاه مهرآباد 


وی گفت: پس از برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرواز‌ها از سر گرفته خواهد شد.

جعفرزاده از هموطنان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت پرواز‌های خود با شماره ۱۹۹ اطلاعات فرودگاه مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ فرودگاه امام (ره) تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: در اطلاعیه هوانوردی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده که این توقف چهار ساعته را به اطلاع مسافران برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار