رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

۴۶۰ گروه جهادی به استان‌های سیل زده کشور اعزام می شوند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: ۴۶۰ گروه جهادی سازمان بسیج ورزشکاران کشور، برای کمک به سیل زدگان به استان‌های سیل زده اعزام خواهند شد.
به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در حاشیه آیین گلزیزان ورزشکاران مازندران از تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش وجوانان و سازمان بسیج مستضعفان کشور برای فعالیت گروه‌های بسیجی و ورزشکاران در مناطق محروم استان‌های کشور خبر داد .
 
وی گفت: حدود ۴۶۰ گروه جهادی شناسایی و در قابل گروه‌های مشخص شده به استان‌های مختلف کشور به خصوص در شرایط حساس کنونی که کشور با سیل مواجه شده، برای کمک به سیل زدگان اعزام خواهند شد.

وی به راه اندازی حدود ۳۶۰ پایگاه استعدادیابی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور اشاره کرد، افزود: از این شمار ۲۲۵ پایگاه مختص خواهران بسیجی است که استقبال خوبی از این پایگاه‌ها داشتند.

سردار آذرنوش گفت: این تعداد ورزشکار در سال‌های اخیر روندی افزایشی داشته و همه این ورزشکاران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور عضویت دارند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور افزود: پارسال حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار جدید جذب تشکیلات و باشگاه‌های بسیج در سراسر کشور شدند و به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه می‌دهند.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۰ تیم در قالب باشگاه مقاومت از سازمان بسیج ورزش کشور در رشته‌های مختلف در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور حضور دارند، گفت: این امر، نشان از حضور موفق و معرفی ورزشکاران نخبه به تیم‌های ملی دارد.

سردار آذرنوش گفت: هدف این سازمان با تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران، شناسایی استعداد‌های نخبگان ورزشی کشور است که این افراد بتوانند با دسترسی این پایگاه‌ها خودشان را در ورزش حرفه معرفی کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: از زمان وقوع سیل ویرانگر در استانهای غربی و شمالی کشور، تاکنون گلریزان با میدانداری ورزشکاران در استانهای تهران، کرمانشاه، همدان و مازندران برگزار شده است.

وی افزود: این اقدام جوانمردانه وپهلوانی که در خون و رگ ورزشکاران ایرانی درجریان هست، تا حدود ۲ ماه آینده و به ترتیب در دیگر استانهای کشور نیز ادامه خواهد داشت.

 
 
انتهای پیام/آ
 

اعزام ۴۶۰ گروه جهادی به استان‌ها

برچسب ها: وزارت ورزش ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار