محور‌های خراسان شمالی لغزنده هستند

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش‌های امروز و روز‌های گذشته باعث شده تا محور‌های استان لغزنده باشند.

محور‌های خراسان شمالی لغزنده هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان این که برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همواره مورد تاکید است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون به علت لغزنده بودن محور‌ها و همچنین عدم رعایت مقررات ۲ مورد تصادف در سطح محور‌های استان به وقوع پیوسته که در این راستا ۲ نفر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده هم اکنون ترافیک در تمام محور‌های استان روان می‌باشد ، افزود: در ساعات اولیه صبح امروز در گردنه‌های استان شاهد وجود مه غلیظ بودیم که این پدیده نیز هم اکنون کاهش یافته و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرهنگ حسین زاده گفت: رانندگان عزیز که در محور‌های خراسان شمالی تردد می‌کنند به علت کوهستانی بودن این محور‌ها و وقوع بارش‌های مکرر لازم است قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.

رئیس پلیس راه استان در پایان با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات معمولا در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها به وقوع می‌پیوندد از رانندگان خواست برای کاهش وقوع تصادفات و حوادث احتمالی ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در صورت خستگی و خواب آلودگی حتما از ادامه رانندگی پرهیز نموده و در مکان مناسبی توقف نمایند.

انتهای پیام / ب

ترافیک عادی و روان در محورهای خراسان شمالی

برچسب ها: پلیس راه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.