جودوی ایران در مسیر قهرمانی آسیا

تیم ملی جودوی ایران با ۹ جودوکار مرد و ۳ جودوکار زن عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جودوی آسیا که قرار است روز جمعه ۳۰ فروردین  بین ۳۹ کشور و با حضور ۲۹۴ جودوکار در شهر فجیره امارات برگزار می‌شود.

تیم ملی جودوی ایران با ۹ جودوکار در بخش مردان و ۳ جودوکار در بخش زنان عازم این دوره از مسابقات خواهد شد.

در ترکیب تیم ملی ایران جودوکاران جوان و با تجربه حضور دارند که برخی آن‌ها تجربه مسابقات جهانی و بین المللی را در کارنامه خود دارند و برخی دیگر برای اولین بار پا در چنین مسابقه‌ای می‌گذارند.

در تیم ایران افراد با تجربه ای، چون سعید ملایی و محمد بریمانلو حضور دارند که در رنکینگ جهانی صاحب مقام هستند. هم چنین در این لیست نام محمد جمالی نیز به چشم می‌خورد او که ۴ سال از ترکیب تیم ملی دور بوده است دوباره با نظر مربی جدید به تیم ملی جودو دعوت شده است.

در ترکیب تیم ملی جودو افراد جوانی هم حضور دارند که برخی از آن‌ها برای اولین بار است که عازم چنین مسابقاتی می‌شوند مثل مصطفی ریاحی که فقط ۱۷ سال سن دارد و امیدوار است که با درخشش در مسابقات آسیایی بتواند خود را برای عرصه‌های مهم جهانی و المپیک آماده کند.

در این لیست تیم ملی افراد جوان دیگری نیز به چشم می‌آیند که از انگیزه بالایی برخوردار هستند مثل ایمان نیک اقبال و حمید رضا ملک زاده و این افراد امیدوارند که بهترین عملکرد خود را در مسابقات آسیایی داشته باشند. در کنار مردان جودوکار ایران ما در بخش زنان نیز ۳ جودوکار را داریم که هر کدام از آن‌ها داری انگیزه و تجربه بالایی هستند. ترکیب تیم زنان  را در این مسابقات  نرگس اسد زاده، مریم بریط و فاطمه برمکی تشکیل می‌دهند.

امیدواریم که ورزشکاران جودوکار ما در مسابقات قهرمانی آسیا موفق باشند و ما دوباره شاهد بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی باشیم.


بیشتر بخوانید: برگزاری بازی سرخپوشان مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نیمه کاره


انتهای پیام/

 

اعزام جودوکاران به قابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار