معاون دیپلماسی اقتصادی وزیرامور خارجه مطرح کرد؛

ارائه طرح تهاتر به دولت برای حل مشکل تولیدکنندگان /استان هرمزگان باید کمک حال اقتصاد کشور باشد

معاون ظریف گفت: طرحی تحت عنوان تهاتر به دولت پیشنهاد شده تا مشکلات تولیدکنندگان در این زمینه برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیرامور خارجه در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه در بحث مشکلات نقل و انتقال مالی با خارج از کشور طرحی تحت عنوان تهاتر به دولت پیشنهاد شده تا مشکلات تولیدکنندگان در این زمینه برطرف شود.

وی با بیان که نمی‌دانم چرا با وجود این همه ظرفیت و نعمت خدادادی شاهد عدم جذب سرمایه‌گذاری قدرتمندی در هرمزگان هستیم، گفت: این استان باید کمک حال اقتصاد کشور باشد، پس باید مشکلات را شناسایی کنیم و تلاش‌های اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: هرچه نعمت است از فرصت‌های اقتصادی بسیار گسترده تا جاذبه‌های گردشگری متنوع در استان هرمزگان وجود دارد.

وی اظهار کرد: این استان باید کمک حال اقتصاد کشور باشد، پس باید مشکلات را شناسایی کنیم و تلاش‌های اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

انصاری با بیان اینکه بزرگترین بندر کشور و گل سر سبد موقعیت جغرافیایی کشور در این استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: بندرعباس از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین و پرظرفیت‌ترین بندر‌های دنیا در خلیج فارس بوده است و محیطی شناخته شده تلقی می‌شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه امسال سال بسیار حساسی از جهت «رونق تولید» است، اضافه کرد: سفارتخانه‌ها و کشور‌هایی که علاقه به سرمایه گذاری دارند را تشویق به سرمایه گذاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: بهترین فرصت برای تبلیغ و تشویق سرمایه‌گذاری در این استان است و نمایندگی‌های ما آمادگی کامل برای همکاری را دارند.

انصاری با بیان اینکه وزارت امورخارجه با توجه به تجربیات خود در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: این همایش فرصتی ناب برای شناسایی توانمندی‌های استان هرمزگان است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم حضور در بازار عراق را در اولویت خود داشته و یکی از تضمین‌های موجود حضور در بازار عراق باشد.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.