اختصاص ۱۲۰ مرکز ورزشی به ستاد مدیریت بحران در استان خوزستان

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۲۰ مرکز ورزشی در خوزستان در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و مردم اهواز در ۵ ورزشگاه اسکان یافتند.

باختصاص ۱۲۰ مرکز ورزشی به ستاد مدیریت بحران در استان خوزستانه گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری هفته جوان اظهار کرد: سیل در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و فرایند بازگشت به زندگی عادی هنوز آغاز نشده و در مرحله اسکان اضطراری هستند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ مرکز ورزشی در خوزستان در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و در شهر اهواز مردم در ۵ ورزشگاه اسکان یافتند، افزود: نیرو‌های تشکل‌ها و سمن‌ها در مراکز اسکان موقت برای درمان و ارائه خدمات روانی و اجتماعی حضور دارند.

وی گفت: بخشی از زیر ساخت‌های ورزشگاه‌ها در اختیار نیرو‌های امدادی برای احیا روحیه کودکان و نوجوانانفرار گرفته است.

محدث بیان اینکه در فرایند امداد و نجات نیز گروه‌های مختلف جوانان و تشکل‌ها برای امدادرسانی در شهر‌ها حضور دارند، تصریح کرد: اغلب جوانان شهر‌ها برای حفاظت از مناطق در شهر‌ها باقی مانده اند.

وی افزود: موکب‌های جوانان نیز برای توزیع غذا در ۵ استان معین خوزستان وجود دارند که روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ وعده غذا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار