یازده کشته بر اثر حمله معارضان مسلح سوریه به حلب

در بیست و چهار ساعت گذشته، بر اثر حمله معارضان مسلح سوری به حلب یازده نفر جان خود را از دست دادند.

یازده کشته بر اثر حمله معارضان سوریه به حلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنا بر اعلام مرکز صلح وزارت دفاع روسیه، در بیست و چهار ساعت گذشته یازده نفر در حلب به دنبال حملات معارضان مسلح سوریه جان خود را از دست داده‌اند.

این مرکز اعلام کرد «در روز گذشته، تروریست‌ها سنجکا در استان لاذقیه و حلب را هدف قرار دادند. به دنبال حملات به منطقه الحمدانیه در استان حلب شش غیرنظامی و پنج نفر از ارتش سوریه جان خود را از دست دادند».

در ادامه بیانیه مرکز صلح سوریه وزارت دفاع روسیه آمده است نمایندگان این مرکز اقدامات بشردوستانه‌ای در دیر‌الزور و دمشق انجام داده و ۱۰۰۰ بسته غذایی در اختیار ساکنان روستا‌های این دو استان قرار داده‌اند.

دمشق کم‌کم در حال به دست گرفتن کنترل کل این کشور بحران‌زده است. از هشت سال پیش تروریست‌ها جنگ در این کشور را آغاز کردند. اکنون دولت سوریه تلاش می‌کند شرایط مناسبی برای حدود پنج میلیون و ششصد هزار مهاجر سوری که بنا بر آمار آژانس پناهندگان سازمان ملل به کشور‌های همسایه گریخته‌اند فراهم کند.

در حال حاضر دولت سوریه در حال بازسازی زیرساخت‌ها است. بنا بر اعلام ارتش روسیه، بیش از ۳۱ هزار خانه، ۸۰۰ مجتمع آموزشی و بیش از ۱۵۰ مرکز بهداشتی درمانی تاکنون در این کشور بازسازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار