دستگیری سارق وسایل یک موسسه بهزیستی در همدان

رییس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارق وسایل یک موسسه بهزیستی در استان خبر داد.

دستگیری سارق وسایل یک موسسه بهزیستی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ رضا زارعی، رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت از یک موسسه حمایتی معلولان بهزیستی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده تمامی کارکنان این موسسه از جمعیت معلولان بوده و سارق، اموال با ارزش را که توسط نیکوکاران برای مددجویان جمع آوری شده بود را سرقت کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: متهم آشنایی کامل با محل سرقت داشته به گونه‌ای که برای جلوگیری از شناسایی چهره، دوربین مدار بسته را نیز ربوده است.

سرهنگ زارعی گفت: با بررسی تصاویر دوربین‌های اطراف محل سرقت تصویر متهم که اموال مسروقه را پس از طی مسافتی به داخل خودرو سواری پراید سفید رنگ انتقال داده به دست آمد و نامبرده که از افراد ناشنوا و مددجوی همان موسسه بود شناسایی شد.

وی ادامه داد: با دریافت مجوز قضایی متهم دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی در حضور کارشناس بهزیستی به سرقت از موسسه یاد شده اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در بازرسی از منزل متهم سیم و کابل برق، پایه مهتابی، سرویس لوازم آشپزخانه اورانوس، اسپیکر، ۱۰ جفت کفش،  لباس مردانه، بخاری برقی و دیگر اقلام مسروقه کشف و به مدیر موسسه  تحویل داده شد.

انتهای پیام /ب

سارق وسایل یک موسسه بهزیستی در همدان دستگیر شد

 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.