۲ تیم بهداشت و درمان BHCU هلال احمر استان یزد به مناطق سیل زده اعزام شدند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این تیم ۲۶ نفره خدمات و کمک‌های لازم را در حوزه پزشکی، دارویی و روانشناختی به سیل زدگان ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی غنی زاده معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم ۲۶ نفره درمان اضطراری bhcu دیروز ،۲۵ فروردین ماه، با تجهیزات و دارو به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه تیم bhcu هلال احمر یزد در شهر‌های ملاثانی و مروی مستقر شده است، افزود: این تیم ۲۶ نفره شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس و تکنسین دارویی، بهداشت تغذیه و بهداشت محیط و غیره  فعالیت دارند و خدمات و کمک‌های لازم را در حوزه پزشکی، دارویی و روانشناختی به آسیب دیدگان از سیل ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی، پرستاری و مامایی، ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشارخون، قند خون، آموزش بهداشت، مشاوره به صورت رایگان از جمله اقداماتی است که در صورت نیاز از سوی این تیم درمان اضطراری به هموطنان سیل زده انجام خواهد شد.

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: این تیم به مدت یازده روز در این مناطق حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی  تیم بهداشت و درمان هلال احمر استان یزد به مردم سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار