زنجان برای جشنواره اکو آماده است

شهردار زنجان گفت: زنجان آماده برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو است.

زنجان برای جشنواره اکو آماده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مسیح الله معصومی  در نشست مشترک شهردار زنجان و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های شهری در راستای برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو در زنجان، اظهار داشت: زنجان آماده برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری در حوزه وظایف مجموعه مدیریت شهری با ایجاد بستر‌های لازم شهری همراه مجموعه برگزار کنندگان و متولیان جشنواره غذای اکو تلاش می‌کنند، ادامه داد: ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در برگزاری جشنواره‌ها برای مجموعه مدیریت شهری بسیار سخت و سنگین است.

معصومی، ایجاد نماد‌های شهری را یکی از ذهنیت‌های ماندگار گردشگران عنوان کرد و گفت: تسهیل صدور پروانه‌های در حوزه‌های گردشگری اساسی است.

شهردار زنجان، با اشاره به اضافه شدن بودجه اختصاصی برای بررسی حفظ و احیاء بنا‌های تاریخی در شهر زنجان، تصریح کرد: حفط، احیا و کاربری بنا‌های تاریخی یکی از اقدامات اساسی با مسوولیت سازمان فرهنگی اجتماعی است.

شهردار زنجان ادامه داد: شهرداری افرادی برای ایجاد طراوت و نظافت شهری تلاش‌های بی وفقه را برای جشنواره اکو جاده ابریشم انجام می‌دهند و گفت: مجموعه مدیریت شهری در صدد ایجاد امنیت برای شهروندان زنجان است
 
انتهای پیام/ن
 
 

زنجان آماده برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.