تمدید مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده

پایان فروردین‌ماه آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش‌افزوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش‌افزوده پایان فروردین‌ماه است که مالیات‌دهندگان با مراجعه به سایت می‌توانند مالیات بر ارزش‌افزوده خود را پرداخت کنند.

وی، با اشاره به اینکه مالیات‌دهندگان بر اساس قانون باید تا ۱۵ روز بعد از هر فصل پرداخت می‌کردند، افزود: برابر با قانون مالیات‌دهندگان باید در پایان هر فصل مالیات خود را پرداخت کنند که امسال به دلیل مغایر شدن با ایام تعطیلات نوروز تا پایان فروردین‌ماه تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان از عدم افزایش مالیات بر ارزش‌افزوده در سال جاری خبر داد و گفت: امسال هیچ افزایش درصدی در حوزه مالیات بر ارزش‌افزوده نداشته و همان ۹ درصد یعنی پنج درصد ارزش‌افزوده، سه درصد عوارض و یک درصد مربوط به بهداشت است.

جواد انوری، با بیان اینکه اگر مالیات‌دهندگان سر موقع مالیات خود را بدهند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود، تصریح کرد: یکی از راه‌های مهم کسب درآمد در کشور‌های مختلف مالیات بوده که دولت‌ها از این طریق بسیاری از کمبود نقدینگی خود را جبران می‌کنند، بنابراین از مردم می‌خواهم تا به این امر توجه ویژه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

مودیان مالیاتی تا پایان فروردین‌ماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی ارزش‌افزوده خود را ارائه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.