مدیرکل صدا و سیمای شبکه اترک مطرح کرد:

جشنواره تولیدات مراکز فرصت مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های خراسان شمالی است

مدیرکل صدا و سیمای شبکه اترک گفت: برنامه ریزی منسجم همه دستگاهها، یکی از مهم‌ترین ملزومات برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در نشست کمیته پشتیبانی و خدمات بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما، با بیان اینکه این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های متعدد خراسان شمالی در سراسر کشور است ، گفت: برنامه ریزی منسجم همه دستگاه ها، یکی از مهم‌ترین ملزومات برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تولیدات مراکز استان هاست.

حمید قربانی جم با اشاره به اینکه این جشنواره، زمینه‌ای برای وقوع اتفاقاتی خوشایند برای همه بخش‌های فرهنگیی ، اجتماعی و اقتصادی در استان است ، افزود: درآمدزایی ، تبادلات فرهنگی و هنری و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌ای و گردشگری خراسان شمالی از دستاورد‌های این جشنواره است.

در ادامه این نشست اعضای کمیته پشتیبانی و خدمات بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود با هدف برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداختند.

 

انتهای پیام / ب

برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.