تاریخ انتشار فیلم سینمایی «ماینکرفت» اعلام شد

بعد از گذشت یک ماه از انتخاب کارگردان فیلم سینمایی ماینکرفت، تاریخ انتشار جدید این فیلم نیز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار جدید فیلم سینمایی «ماینکرفت» را که بر اساس بازی ویدئویی به همین نام ساخته خواهد شد، اعلام کرد.

هواداران این فیلم سینمایی باید مدت زمان بیشتری برای دیدن این فیلم در دنیای ساخت و ساز صبر کنند. این فیلم در ابتدا قرار بود، ۲۵ مه (۴ خرداد) اکران شود، اما تاریخ اکران آن به ۴ مارس ۲۰۲۲ (۲۴ اسفند ۱۴۰۰) منتقل شد. این تغییر تاریخ به دلیل جابجایی و کناره گیری‌های پی در پی عوامل این فیلم سینمایی در چند وقت اخیر مطرح شده است.

برادران وارنر برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ حقوق ساخت این فیلم را خرید و خیلی زود شان لوی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد، اما او سال گذشته از کارگردانی این فیلم کنار کشید و در ماه ژانویه پیتر سالت به عنوان جانشین وی انتخاب شد. او کار نویسندگی این فیلم را نیز انجام خواهد داد. پیش از سالت، استوین کارل نیز به این مجموعه اضافه شد، اما در نهایت به دلیل اختلال کاری با دیگر فیلم هایش این پروژه را ترک کرد.

سازندگان فیلم در پستی اعلام کردند که ساخت آن از روی یک بازی تجربه‌ای جدید و شگفت انگیز خواهد بود. قرار بر این است که این فیلم به طور کلی با نسخه بازی ویدئویی فرق داشته باشد، اما در یک چیز به طور کامل با یکدیگر شباهت دارند و آن هم این است که سعی دارند این فیلم به خوبی بازی ویدئویی ساخته شود.

بازی ماینکرفت که محصولی از شرکت موجانگ است  در سال ۲۰۱۸ به عنوان موفق‌ترین بازی موبایل شناخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.