۷ کارگر کارخانه ذوب آهن شهرستان چناران که در سانحه‌ای دچار سوختگی شده بود به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل و بستری شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد رضا رجب پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: سانحه سوختگی چند کارگر در کارخانه ذوب آهن به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ چناران اطلاع داده شد.

وی افزود: این ۷ کارگر در نتیجه پاشیده شدن مواد مذاب بر روی بدنشان دچار سوختگی شده بودند که یک نفر از آن‌ها توسط کارکنان کارخانه و ۶ نفر دیگر توسط آمبولانس مرکز ۱۱۵ به بیمارستان چناران منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: اقدامات درمانی اولیه و مورد نیاز بیماران تحت نظر پزشک متخصص اورژانس چناران انجام شد، اما به دلیل اینکه سوختگی‌ها هم از نظر وسعت و هم از نظر درجه زیاد بودند بنا به نظر پزشک معالج دستور اعزام آنان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد داده شد.

رجب پور افزود: یکی از کارگران که حالش وخیم بود توسط آمبولانس اعزامی از مشهد سریعتر به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و باقی کارگران توسط آمبولانس بیمارستان چناران منتقل شدند.

وی ادامه داد: درجه سوختگی این افراد بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد یا پنج تا ۲۰ درصد بود و هم اینک همه کارگران آسیب دیده در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) به سر می‌برند که حال عمومی شش نفر از آنان خوب، اما حال یک نفر دیگر وخیم گزارش شده است.


انتهای پیام//ف. ص

 

انتقال ۷ کارگرچنارانی دچار سانحه سوختگی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

برچسب ها: حوادث ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.