بازاریابی صنایع دستی جدی تر پیگیری می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم به همت خودِ صنعتگران برای بازاریابی و درآمد زایی محصولات صنعتگران دستی تلاش کنیم.

بازاریابی صنایع دستی جدی تر پیگیری می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، لیلا رحیمی در بررسی روند تولید صنایع دستی در روستای گَنخَک شیخی از توابع شهرستان دشتی افزود: این روستا در زمینه تولید و فعالیت در صنایع دستی، توانمندی‌های فراوانی دارد.

وی بیان کرد: می‌توان با همت بیشتر و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی به کیفیت بخشی و شکوفایی ذاتی هنر صنایع دستی روستا کمک کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر، با اشاره به بافت سجاده‌های نفیس با پشم شتر و بافته‌های خود رنگ در روستای گنخک شیخی، ادامه داد: تولید این محصولات با این زیبایی و دقت کم نظیر است و تلاش خواهیم کرد با کمک صنعتگران بازاری مناسب برای فروش این محصولات پیدا کنیم و به رونق تولید کمک کنیم.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه تولید محصولات حصیری در روستای گنخک فقط به اندازه میزان مصرف خود روستاست، در آینده با برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام مربی به روستا، این رشته را توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

صنایع دستی روستای گنخک شیخی گسترش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.