محمدولی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به دیروز/ حباب سکه به ۳۵۰ هزار تومان رسید

یک مقام مسئول از افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه خبر داد و گفت: حباب سکه با کاهش ۱۱۰هزار تومانی به ۳۵۰ هزار تومان رسید.

عبادالله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار طلا و سکه گفت: قیمت سکه نسبت به روز گذشته افزایش ۸۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است تصریح کرد: حباب سکه روز گذشته ۴۳۰ هزار تومان بوده است.


بیشتر بخوانید: ثبات قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته 


رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از استقبال مردم به طلای آب شده در بازار خبر داد و افزود: بسیاری از مردم خواهان خرید طلای آب شده هستند چرا که اجرتی برای خرید آن گرفته نمی‌شود و ترجیح می‌دهند که سرمایه‌های خود را ارزش افزوده کنند.

محمدولی با بیان اینکه گرایش مردم برای خرید مصنوعات طلا در بازار بسیار کم شده است اظهار کرد: پیش بینی دقیقی را نمی‌توان برای خرید طلا و سکه در بازار داشت.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۹ هزار و ۸۴۲ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۷۸ دلار و ۷۵ سنت دلار معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت طلا و سکه را نمی توان پیش بینی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مسولین صنف طلا اعلام می کنند سکه وطلا حباب دارد ونه تنها در این رابطه اقدامی نمیکنند فقط افزایش قیمت سکه وطلا را با آب وتاب اعلام می کنند
آخرین اخبار