برپایی مراسم احیای نیمه شعبان در بیش از ۲۵ مسجد تهران

اعتکاف شعبانیه همزمان با روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه شعبان در مساجد تهران برگزار می‌شود.

برپایی مراسم احیای نیمه شعبان در بیش از ۲۵ مسجد تهرانبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احیای شب نیمه شعبان در روایات بسیار سفارش شده است. با توجه به اینکه این برنامه همزمان با ایام بیض ماه شعبان است، در برخی مساجد اعتکاف شعبانیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عباسعلی‌پور، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان تهران در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در مساجد تهران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها، مراسم احیای نیمه شعبان در بیش از ۲۵ مسجد، حسینیه و مرکز دانشگاهی شهر تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۰ کارشناس و مبلّغ مهدوی برای تبلیغ و ترویج آموزه‌های مهدویت در این برنامه‌ها اعزام شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت ساوجی
۱۰:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
سلامت معنوی بعد فراموش‌شده بهداشت جهانی است؛ قطعاً همه ما شاهد توکل و توسل بیماران به ذات حق تعالی و معصومین(ع) بوده‌ایم، اما قادر به ارائه مستند علمی درباره تأثیر این امر بر بیمار نیستیم و یا در کل از میزان و اهمیت تأثیر اعتقادات مذهبی و معنوی بر سلامت بی‌اطلاعیم؛ این نقصان امروز بیش از همیشه در ساختار مدیریت سلامت نمایان شده است؛ به‌ طوری‌ که نیازمند اقدامی کارشناسانه و عملی با مشارکت جمعی حوزه‌های علمیه در سراسر جهان، جامعه پزشکی و تمام افراد مطلع و آگاه در این زمینه هستیم
آخرین اخبار