شرکت مایکروسافت تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019 را اعلام کرد

با اعلام مایکروسافت، این شرکت در تاریخ ۹ ژوئن کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019 را برگزار می‌کند.

شرکت مایکروسافت تاریخ کنفرانس مطبئعاتی خود را اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه E3 از سال ۱۹۹۵ تاکنون به صورت سالانه و با هدف معرفی عناوین مختلف بازی و کنسول‌های جدید ساخته شده توسط شرکت‌های مطرح، در آمریکا برگزار می‌شود. از مهم‌ترین شرکت‌ها حاضر در این نمایشگاه که تقریبا هرساله در آن حضور داشته‌اند می‌توان به مایکروسافت، سونی و نینتندو اشاره کرد.

با تزدیک شدن به نمایشگاه E3، 2019، شرکت مایکروسافت اعلام کرد: برنامه‌های خود، برای کنسول Xbox را در روز یک شنبه ۹ ژوئن و در نمایشگاه مذکور اعلام خواهد کرد. شرکت مایکروسافت رسما تایید کرده است که کنفرانس مطبوعاتی خود را روز یک شنبه ۹ ژوئن، برگزار خواهد کرد که این کنفرانس از طریق وب و کنسول‌های ایکس باکس به طور زنده قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده است، یک ویدیو خاص که شامل عناوین جدید بازی برای کنسول ایکس باکس است را در روز دوشنبه ۱۰ ژوئن و به صورت زنده پخش خواهد کرد. به نظر می‌‍رشد هدف مایکروسافت از این کار ایجاد هیجان بیشتر در این نمایشگاه باشد و قصد ندارد تمام محصولاتش را یکجا به جهان معرفی کند.

شرکت مایکروسافت تاریخ کنفرانس مطبئعاتی خود را اعلام کرد

شرکت مایکروسافت در چند سال اخیر به سر سخت‌ترین رقیب شرکت سونی تبدیل شده است و همواره با شرکت رقابت تنگاتنگی را در زمینه کنسول بازی‌های رایانه داشته است. اما این بار شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3، 2019 تنهاست و شرکت سونی در این نمایشگاه حضور ندارد. به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت از این اتفاق خوشحال است چرا که حداقل تا چند ماه منتقدان نمی‌توانند کنسول جدید این شرکت را با کنسول شرکت سونی مقایسه کنند. از طرفی نباید از نبود شرکت سونی در نمایشگاه به راحتی گذشت چرا که این شرکت با معرفی نسل جدید Xbox به بررسی ایرادات آن می‌پردازد و این مشکلات را در کنسول خود برطرف می‌کند.

به غیر از معرفی کنسول جدید، انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت در این نمایشگاه به معرفی کامل پروژه xCloud بپردازد و اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین نباید از عناوینی مثل Gears 5 و Halo Infinite که شرکت مایکروسفت انتشار تریلر و توضیحات بیشتیری از آن را در نمایشگاه E3 داده بود غافل شد.


بیشتر بخوانید: ساخت آخرین سکانس عنوان The Last of Us 2 به پایان رسید 


انتهای پیام/

تاریخ حضور مایکروسافت در نمایشگاه E3 اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.