معاون استاندار سمنان:

مدیریت توزیع شکر در استان ضعیف است/نظارت بر وضعیت توزیع کالاهای اساسی و ثبات قیمت ها در بازار

اولین جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سال ۹۸ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در اولین جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان نیاز است تا بر وضعیت توزیع کالا‌های اساسی و بحث ثبات قیمت‌ها در بازار نظارت شود.

وی افزود: نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان به تجمیعی در خصوص قیمت شکر و وضعیت توزیع آن در شهرستان‌ها برسند.

عسگری با اشاره به اینکه مدیریت شکر در استان ضعیف است تصریح کرد: کمبود شکر همزمان با مازاد شکر در انبار‌ها قابل قبول نبوده و نیاز است تا درستگاه‌های نظارتی بیش از پیش در این حوزه ورود کنند .

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه کمبود روغن جامد یک ضعف مدیرتی در دستگاه‌ها است تصریح کرد: با متمرکز کردن وضعیت توزیع روغن جامد در فروشگاه‌های می‌توان تا حدی وضعیت توزیع را بهبود بخشید.

وی با اشاره به اینکه هر وقت نظارت دقیق‌تر باشد کاهش قیمت و توزیع مناسب در نیز در بازار ایجاد می‌شود ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان نیاز است تا بر وضعیت توزیع کالا‌های اساسی و بحث ثبات قیمت‌ها در بازار نظارت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان افزود: نیاز است تا در ایام سال به کالا‌هایی که دولت یارانه اختصاص می‌دهد نظارت دقیق تری باشد.

وی افزود: نیاز است تا با هماهنگی دستگاه‌های مختلف در سال جاری جشنواره‌ای به منظور معرفی ارد و نان سمنان گشایش یابد تا مردم ضمن اطلاع از شیوه درست پخت نان با نان‌های مختلف استان نیز آشنا شوند.

انتهای پیام / گ

اولین جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سال ۹۸ برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار