تولید iPhone 8s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰

خبر‌ها حاکی از این است که شرکت اپل قصد دارد iPhone 8s را با صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی تولید کند.

تولید iPhone 8s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل امسال برنامه زیادی برای تولید انواع گوشی‌های هوشمند خود دارد، اما گزارش‌ها از خبرگزاری بزرگ Economic Daily Times نشان می‌دهد که این غول بزرگ دنیای فناوری در حال آماده کردن یک نسخه دوباره طراحی شده از iPhone 8 است که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد.

این نسخه گوشی‌های آیفون بر اساس iPhone 8 طراحی شده است و جایگزینی برای این گوشی همانند iPhone SE خواهد بود که دارای مشخصات داخلی گوشی‌های امروزی است. گوشی در حال تولید اپل دارای همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد بود و بر اساس منابع خبری، این اولین گوشی از سال ۲۰۱۷ خواهد بود که اپل با کناره‌های ضخیم تولید خواهد کرد. غلاوه بر این، گوشی هوشمند آینده اپل دارای یک دوربین در پشت خود خواهد بود، اما پیشرفت چشمگیری در این سنسور شاهد خواهیم بود و احتمال می‌رود که iPhone 8s دارای دوربین اصلی iPhone XI باشد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که نسل بعدی آیفون‌های اپل دارای پردازنده A۱۳ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهند بود.

انتظار می‌رود iPhone 8s در مراسم سالیانه شرکت اپل یعنی در اواخر ماه مارس برای اولین بار معرفی شود. ظاهرا، اپل در نظر دارد تا برای اولین بار تعداد ۲۰ میلیون دستگاه از این گوشی جدید را توسط Pegatron تولید کند. همچنین در این گزارش، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد تا قیمتی بین قیمت iPhone 8 با ۵۹۹ دلار قیمت و iPhone 8 Plus با ۶۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

گفتنی است، همان طور که در ابتدای خبر اشاره شد، اپل امسال مشغول تولید آیفون‌های جدید خود است. گفته می‌شود، امسال این شرکت در صدد معرفی چهار نسخه از گوشی‌های خود با نام‌های iPhone XI، iPhone XI Max و iPhone XR است و در کنار این‌ها یک مدل کامپکت با نام iPhone XE هم عرضه خواهد کرد.

تولید iPhone 8s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰


بیشتر بخوانید: آیفون‌های ۲۰۱۹ مجهز به دوربین سه‌گانه هستند


انتهای پیام/

بازگشت اپل به تولید گوشی‌های ۴.۷ اینچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار