لغو دیدار‌های لیگ هلند به خاطر آژاکس

تمام دیدار‌های لیگ هلند بخاطر حضور آژاکس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لغو شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه های هلند، با توجه به حضور تیم فوتبال آژاکس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سازمان لیگ فوتبال هلند تمام دیدار‌های هفته ماقبل پایانی لیگ دسته برتر این کشور را (اردیویژه) که قرار بود قبل از دیدار رفت آژاکس برابر تاتنهام انجام شود، به تاریخ دیگری موکول کرد تا این تیم شگفتی ساز هلند فرصت کافی برای آماده سازی خود داشته باشد.

آژاکس صدرنشین قرار بود در هفته ماقبل پایانی لیگ، روز ۲۸ آوریل یعنی دو روز قبل از سفر به انگلیس برابر گرافشاپ قرار گیرد که برای بقا در لیگ می‌جنگد، ولی اتحادیه فوتبال هلند و سازمان لیگ این کشور اعلام کرد تمام دیدار‌های هفته ماقبل پایانی را که در آستانه بازی با تاتنهام خواهد بود به تعویق خواهند انداخت تا به نماینده این کشور در لیگ قهرمانان در راه آمادگی هر چه بهتر و بیشتر کمکی کرده باشند.

آژاکس با ۷۴ امتیاز از ۳۰ بازی و هم امتیاز با آیندهوون به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ هلند قرار گرفته و رقابت این دو تیم برای قهرمانی در لیگ هلند بسیار سخت شده است.
بر اساس قوانین فدراسیون هلند حداقل ۲ روز استراحت بین بازی‌ها باید باشد و تمام باشگاه‌ها در دو روز آخر باید بازی کنند.

اریک گاد مدیر فنی فدراسیون هلند (KNVB) گفت: "ما درباره سناریو‌های مختلف بحث کرده ایم.

این تصمیم در حال حاضر با تمام باشگاه‌ها مورد بحث قرار گرفته است، اما البته باید با شهرداری‌ها و پلیس در مورد این موضوع بحث و گفتگو کرد.

واقعا خوب است که دلیل این تغییر حضورآژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. نه تنها آژاکس، بلکه تمام فوتبال هلند از این امر بهره خواهند برد.

تاتنهام در تاریخ ۲۷ آوریل میزبان وستهام یونایتد در لیگ برتر است، در حالی که حالا آژاکس یک آخر هفته خالی دارد.

آژاکس برنامه شلوغی دارد که آن‌ها با فتح سه گانه می‌خواهند به ناکامی ۵ ساله در کسب جام پایان دهند.

آن‌ها در روز ۵ مه، ۳ روز قبل از بازی برگشت مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان در "آمستردام آرنا"، با ویلم در فینال جام حذفی هلند دیدار خواهند کرد.

تیم فوتبال آژاکس توانست با قدرت بسیار و با حذف رئال مادرید و یوونتوس، خود را به عنوان شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها مطرح کند.


بیشتر بخوانید:

صدر نشینی آژاکسی ها پس از ۱۰۶۰ روز

بیهوش شدن بازیکن آژاکس در جریان مسابقه

سوشا مکانی در فهرست مشهورترین ورزشکاران بازداشتی جهان


انتهای پیام/

آژاکس لیگ برتر هلند را به تعطیلی کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.