کل کشور ما به نام امام خمینی است/ امام فرمودند حفظ این نظام از نماز واجبتر است

سرلشکر سلیمانی گفت:تبریک عرض میکنم خدمت همه‌ی شما مردم این بخش مرکزی که شهر خودتان را به نام "شهر امام" نامگذاری کردید، البته کل کشور ما به نام امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرلشکر سلیمانی،عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شادگان  و با نامیدن این شهر با نام امام گفت:️ شما شهر خودتان را به نام "شهر امام" نامگذاری کردید و من شنیدم اصرار هم کردید که این شهر به نام "شهر امام" باقی بماند و ثبت هم کردید. این حجم محبت شما به انقلاب را نشان میدهد.

️ امام خمینی یک "وجود" دارد و یک "ثمره‌ی وجود". امام ثمره‌ی وجود خود را در کتاب خلاصه نکرد، بلکه همه‌ی کتاب‌ها را در یک عمل بزرگ خلاصه کرد. امام خیلی کتاب‌های ارزنده‌ای دارد، اما امام آمد همه‌ی نتیجه‌ی این کتاب‌ها را در یک کلمه خلاصه کرد.

️ آن توفیقی که برای دیگر بزرگان ما حاصل نشد، برای امام حاصل شد؛ همه‌ی آمال و آرزو‌ها و مکنونات قلبی، همه‌ی آن چیزی که علما از حدیث و روایت و تفسیر و قرآن و فهم از دین، فهم کرده بودند، امام همه‌ی آن‌ها را جمع کرد در یک کلمه! یک کلمه‌ی مقدسی که آن را از نماز واجبتر کرد. آن چه بود؟ آن جمهوری اسلامی بود. امام فرمودند حفظ این نظام از نماز واجبتر است.

انتهای پیام/پ

بازدید سردار قاسم سلیمانی از مناطق سیل زده خوزستان

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.