برنامه مسابقات روز سوم ملی پوشان بوکس کشورمان در قهرمانی آسیا

برنامه مسابقات روز سوم ملی پوشان بوکس کشورمان در قهرمانی آسیا اعلام شد.

برنامه مسابقات روز سوم ملی پوشان  بوکس کشورمان در قهرمانی آسیابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از فدراسیون بوکس، برنامه سومین روز رقابت های نمایندگان کشورمان در قهرمانی آسیا بوکس  به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم اشکان رضایی که دور اول با قرعه استراحت روبه رو شده بود و در نخستین مبارزه باید با نماینده تایلند مبارزه کند. در این دیدار ۲۴ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد کاظم زاده دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد و در ادامه با نماینده ازبکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۲۱ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۸۱کیلوگرم نیز حسین دانشور در بازی اول با حریفی از ویتنام مبارزه خواهد کرد. وی در صورت پیروزی با برنده فیلیپین و چین تایپه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۷ مشت زن شرکت کرده اند

همچنین در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند، در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی نماینده کشورمان در دور اول با نماینده کشور تایلند مبارزه کرد و موفق به شکست حریف خود شد. در این وزن ۱۹ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم امیر مسلم مقصودی دور اول با نماینده کشور سریلانکا مبارزه کرد و موفق به شکست این بوکسور شد. در این وزن ۲۲ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم سجاد محمدپور در نخستین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت، در راند اول این دیدار محمودپور برنده این دیدار بود اما در پایان داوران نماینده قزاقستان را برنده اعلام کردند. در این دیدار ۲۴ بوکسور شرکت کرده اند.

ضمن اینکه در نخستین روز از مسابقات امید احمدی‌صفا نماینده وزن ۴۹کیلوگرم کشورمان مقابل حریفی از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

ایمان رمضان پور نماینده وزن ۹۱+کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف بوکسور هندی رفت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

پوریا امیری در وزن ۹۱ کیلوگرم به مصاف نماینده قزاقستان و با شکست در این مبارزه از ادامه مسابقات کنار رفت.


بیشتر بخوانید:

ثوری: ایران در هیچ مسابقه‌ی خارجی بوکس نماینده خانم ندارد

احدی: هدف اصلی کادرفنی داشتن چند تیم ملی بوکس است

تعویق مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار