مبلغ ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان برای مددجویان سیل زده واریز می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واریز مبلغ ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان به حساب مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل‌زده کرمانشاه خبرداد.

مبلغ ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان برای مددجویان سیل زده واریز می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه رضوان‌مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به  واریز مبلغ ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان به حساب مددجویان سیل زده  اظهار داشت: این رقم بسته به تعداد خانوار به حساب مددجویان مناطق سیل‌زده استان کرمانشاه واریز شد.

وی با بیان اینکه نخستین محموله کمک‎های غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال سازمان بهزیستی کرمانشاه به مناطق سیل‎زده مازندران ارسال شده است، گفت: دو کامیون به ارزش ریالی هر کدام ۵۵۰ میلیون ریال برای کمک به مردم سیل‎زده استان گلستان و مازندران ارسال شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خیرین شهرستان سرپل‌ذهاب، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در امر کمک به مردم سیل‌زده سهیم بودند، بیان کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی در قالب یک کامیون تجهیزات و حدود ۳۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی از طرف خیرین سرپل‌ذهاب و حامی بهزیستی به مردم سیل‌زده کشور کمک شد.

رضوان‎مدنی با بیان اینکه اداره بهزیستی آماده پذیرش کمک‌های مردمی است، عنوان کرد: مردم کرمانشاه می‌توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #۵۵۷۴۱*، شماره حساب ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ بانک ملت شعبه شهدا اداره بهزیستی را در کمک به مناطق سیل‌زده کشور یاری کنند.

 

انتهای  پیام/ز


 

بهزیستی آماده پذیرش کمک‌های مردمی است

 

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.