واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب دروازه بان استقلال

باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در حالی که گفته می شود بعد از اتفاقات رخ داده در بازی  تراکتورسازی و سپیدرود رشت و اشتباهات فاحش فروزان در این بازی قرار است زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مهدی رحمتی دروازه بان استقلال را برای فصل بعد جذب کند اما مدیر رسانه ای تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد. 

مصطفی منطقی مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوع جذب رحمتی دروازه بان استقلال گمانه زنی رسانه هاست چرا که فصل نقل و انتقالات شروع نشده است تا برای جذب بازیکن اقدام کنیم. همچنین هنوز تصمیم قطعی در مورد محسن فروزان گرفته نشده است تا دروازه بانی را برای جایگزینی او به خدمت بگیریم. 

او درباره اینکه قرار بود جلسه کمیته انضباطی درباره فروزان بعد از بازی با پیکان تشکیل شود، گفت: این دروازه بان در تهران به سر می برد تا در جلسه کمیته اخلاق شرکت کند و  زمان دقیق حضورش در کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی مشخص نیست. 

منطقی درباره اینکه گفته می شود شجاعی، دژاگه و حاج صفی بعد از پایان لیگ از تراکتورسازی جدا می شوند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و این ۳ بازیکن با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند و به خاطر اتفاقات یک بازی از تیم جدا نمی شوند. 


بیشتر بخوانید:

از کتک خوردن شجاعی تا دور کردن هواداران خشمگین با ماشین آب پاش

بازیکنان تراکتور و پیکان از ورزشگاه خارج شدند

الیاسی: شکایتی از فروزان نکردیم/ ارکان فدراسیون فوتبال و نیرو‌های امنیتی باید مسئله را بررسی کنند


انتهای پیام/ 

تکذیب جذب مهدی رحمتی از سوی باشگاه تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.