مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان گفت: از هفته آینده نماز جماعت ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در همدان افامه می‌شود.

امام جمعه همدان نماز ظهر و عصر مسجد جامع را اقامه می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم مخفی مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان از اقامه نماز‌های جماعت ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در همدان خبر داد و اظهار کرد: مسجد جامع همدان در نزد مردم و مومنین جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه مسجد جامع همواره پایگاهی مهم به لحاظ معنوی، اجتماعی و سیاسی بوده است بیان کرد: آیت‌الله شعبانی نیز بر رونق، پویایی و محوریت این مسجد تأکید بسیاری دارند.

مشاور رسانه‌ای دفتر امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نماینده، ولی فقیه اهتمام و توجه ویژه‌ای به ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند، ابراز داشت: بنابر این تصمیم مقرر شد نماز‌های جماعت ظهر و عصر را در مسجد جامع اقامه کنند تا از نزدیک با عامه مردم ارتباط داشته و با مسائل و مشکلات آن‌ها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه از هفته آینده آیت‌الله شعبانی حداقل ۴ روز در هفته برای اقامه فریضه ظهر و عصر در مسجد جامع حضور می‌یابد، افزود:  حضور در سایر مساجد، بازدید از شهرستان‌ها و دیدار با گروه های مختلف مردم ، از دیگر برنامه های نماینده، ولی فقیه در استان است که به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اقامه نماز ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت آیت‌الله شعبانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار