تدوین برنامه‌های رمضان در زنجان با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست فصلی روحانیون مستقر این استان از تدوین برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این استان با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد.

تدوین برنامه‌های رمضان در زنجان با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه‌های مدون و منسجم خود را برای ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین کرده‌است.
 
وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین بستر برای تحقق «معنویت» در جامعه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن تحلیل نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برای جوانان در ماه مبارک رمضان در نظر داریم.

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم از چند حیث حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد. اول اینکه در موقف چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفت و دوم اینکه دشمن هر آنچه داشت بسیج کرد تا به ضعم باطل خودش در مقطع چهلمین سال انقلاب را ساقط کند. شرایط خاص داخلی هم مزید بر علت بود. در یک فضای نامطلوب قرار گرفتیم برخی‌ها باور کرده بودند که امسال سال آخر انقلاب اسلامی است. به مراتب سیاه نمایی و القای نا‌امیدی در جامعه را دامن زدند.

وی ادامه داد: این یک بیانیه عادی نیست بلکه منشور انقلاب اسلامی ما هر آنچه که می‌خواستیم در بخش فرآیند انقلاب اسلامی ترسیم کنیم در این بیانیه آمده‌است این بیانیه یک نگاهی است به گذشته انقلاب اسلامی؛ برنامه‌ای است برای حال انقلاب اسلامی و چشم انداز امیدآفرین و روشنی برای آینده انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به دستاورد‌های چشم‌گیر انقلاب اسلامی افزود: در واقع مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول چهل سال حفظ آرمان‌ها و حفاظت از اصالت شعار‌ها است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مبلغین و روحانیون را طلایه‌داران عرصه تمدن‌سازی اسلامی دانست و اظهار داشت: تمدن‌سازی اسلامی با گفتمان‌سازی و حرکت جمعی محقق می‌شود. انتظار می‌رود مبلغین، نخبگان و تحلیل‌گران نقش خود را در تحلیل این بیانیه به خوبی ایفا کنند چراکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند گفتمان‌سازی و تحلیل عمومی به زبان‌ها و بیان‌های مختلف است و همه مردم باید نسبت به بند‌های این بیانیه آگاهی داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
 

مبلغین و روحانیون طلایه‌داران عرصه تمدن‌سازی اسلامی

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.