توزیع لوازم خانگی بین مددجویان سیل زده مازندران تا پایان ماه شعبان

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در تلاشیم تا پایان ماه شعبان تمامی لوازم خانگی مددجویان خسارت دیده در سیل اخیر استان را به آن‌ها تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: لوازم خانگی ۲۹۰ خانوار مازندرانی در سیل اخیر دچار خسارت شده است.
 
وی با بیان اینکه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به مناسبت نیمه شعبان تعدادی لوازم خانگی بین مددجویان سیل زده در سیمرغ توزیع شد، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در تلاشیم که تا پایان ماه شعبان تمامی لوازم خانگی مددجویان خسارت دیده در سیل اخیر استان را به آن‌ها تحویل دهیم.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در سیل اخیر تاکنون به ۷۳۷ خانوار مددجویی در بخش‌های مسکن، دامپروری، زمین‌های زارعی و لوازم واثاثیه زندگی آسیب وارد شد
 
نوروزی با تقدیر از همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمک‌های مازندرانی‌های نیکوکار افزود: مردم نوعدوست استان می‌توانند برای کمک به مددجویان خسارت دیده سیل اخیر از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۹۹*۰۱۱*۸۸۷۷* مراحم نقدی خود را پرداخت و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ نزد بانک صادرات واریز کرده است.
 
وی گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها و یا به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/آ
 



اهدای لوازم خانگی در مناطق سیلزده مازندران

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار