معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته جوان یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان متشکل از ۲۰ نفر به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی علی آبادی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در هنگام وقوع سیل ، سه تیم از جوانان جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شدند، گفت: به مناسبت هفته جوان یک تیم امدادی از خراسان شمالی به استان گلستان اعزام خواهد شد که این تیم متشکل از ۲۰ نفر از نیرو‌های جوان امدادی است.

وی با اشاره به اینکه عضویت در جمعیت هلال احمر در قالب کانون‌های دانش آموزی ، دانشجویی و جوانان ساماندهی می‌شود، افزود: شش هزار نیروی جوان در جمعیت هلال احمر استان حضور دارند که از این تعداد نیروی جوان که در سامانه ثبت شدند سه هزار و ۷۰۰ نفر خانم‌ها و مابقی نیرو‌ها آقایان هستند.

علی آبادی با بیان اینکه در حوادثی که در کشور رخ می‌دهد نیرو‌های جوانان هلال احمر بسیار کمک کننده هستند ، اظهار کرد: به طور مثال در حادثه سیل اخیر که رخ داد ۹۰ درصد کار‌ها بر عهده نیرو‌های جوان جمعیت هلال احمر بوده است.

وی حضور جوانان در جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد بسیار موثر است و با حضور جوانان می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام / ب

اعزام یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به مناطق سیل زده گلستان

برچسب ها: جمعیت هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.