حضور صالحی امیری در امارات به منظور دیدار با مقامات جودوی آسیا و جهان

رئیس کمیته ملی المپیک در سفر به فجیره ضمن تماشای مسابقات جودو آسیا و اقیانوسیه با مسئولان جودو و المپیک ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

حضور صالحی امیری در امارات به منظور دیدار با مقامات جودوی آسیا و جهانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه مسابقات جودو آسیایی و اقیانوسیه که به میزبانی فجیره درحال برگزاری است،  صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه معاون سرکنسولی ایران ضمن تماشای این رقابت‌ها از نزدیک، مذاکرات بسیار خوبی نیز با "یاساهیرو یاماشیتا" رئیس فدراسیون جودو ژاپن و نایب رئیس کمیته ملی المپیک این کشور انجام دادند.

در این نشست که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان نیز حضور داشت به همکاری مشترک دو کشور اشاره شد و یاماشیتا از حمایت هرچه بیشتر از جودوی ایران و همکاری با رئیس فدراسیون جودو کشورمان استقبال و اظهار رضایت کرد.

همچنین در این نشست درخصوص مسائل کمیته ملی المپیک دو کشور تبادل نظر صورت گرفت، چراکه با توجه به استعفای رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن احتمال اینکه یاماشیتا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک این کشور منصوب شود، بسیار زیاد استبر همین اساس مقرر شد تا تفاهم نامه‌ای بین دو کشور نیز امضا شود.

 صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان امروز نیز با عوید العنزی رئیس فدراسیون کویتی جودو آسیا و دبیر کمیته ملی المپیک کویت دیدار و گفتگو خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

برنامه جودوکاران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢٠١٩ مشخص شد

تیم ملی جودو راهی امارات شد

انتخاب عبیدالانزی به عنوان رئیس اتحادیه جودو آسیا

میراسماعیلی نایب رئیس جودوی آسیای مرکزی شد


انتهای پیام/ 

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با نایب رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار