برج ایفل به یاد قربانیان حملات سریلانکا در تاریکی فرو رفت + عکس

چراغ‌های برج ایفل فرانسه به منظور گرامیداشت یاد قربانیان بمب‌گذاری‌های سریلانکا ساعت ۱۲ شب یکشنبه خاموش شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، برج ایفل فرانسه به منظور گرامیداشت یاد قربانیان بمب گذاری‌های سریلانکا نیمه‌شب یکشنبه در تاریکی فرو رفت.

پیش از تاریک شدن برج ایفل پیامی در حساب کاربری روابط عمومی برج ایفل منتشر شد و در این پیام از خاموش شدن چراغ‌های برج در ساعت ۱۲ شب روز یکشنبه خبر داده بود.

خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل اقدامی است که در پی وقوع حوادث ناگوار در نقاط مختلف جهان اجرا می‌شود.

شایان ذکر است، هشت انفجار مهیب روز یکشنبه در چند هتل و کلیسا، پایتخت سریلانکا را در کانون خبر‌های اصلی رسانه‌های جهان قرار داد. در بمب‌گذاری‌های روز یکشنبه سریلانکا که مرگبارترین حادثه از زمان جنگ داخلی این کشور بود که یک دهه پیش پایان یافت، ۲۹۰ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۵۰۰ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

برج ایفل در خاموشی فرو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدر جالب وقتی در مکان مقدس مسلمانان در محراب امام جماعت را ترور میکنند از این جوامع حقوق بشری و آزادیخواه خبری نیست....ولی وقتی در عید پاک در کلیسا که مکان مقدسی محسوب میشود چه هیاهوئی در جهان به پا میشود داستان رسیدگی تا شورای امنیت هم در سازمان ملل پیش میرود....هر دو را مقایسه کنید یکی مربوط به جمعیت مسلمانان یکی مربوط به جمعیت مسیحیان چرا اینقدر تفاوت؟؟!!
آخرین اخبار