ارائه خدمات اتوبوسرانی تهران، به بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب، از نخستین روز شروع به کار نمایشگاه آغاز و با سرویس دهی ویژه تا آخرین روز برپایی نمایشگاه ادامه دارد.

خدمات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه کتاببه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در طول ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه مصادف با اولین روز آغاز به کار این نمایشگاه، لغایت آخرین روز کاری این نمایشگاه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت، اقدام به خدمت رسانی به علاقه‌مندان و بازدید کنندگان این نمایشگاه می‌کند.

بر این اساس، علاوه بر سرویس دهی خط ۵ اتوبوس‌های تندرو (بی آر تی) که در مسیر پایانه علم و صنعت و میدان آرژانتین اقدام به جابجایی علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌کند، تقویت دیگر خطوط حمل و نقل عبوری از مصلی امام خمینی (ره) به مقاصد میدان آزادی، میدان صنعت و فلکه سوم تهرانپارس نیز انجام شده است.

در این راستا همچنین سامانه معلولان و جانبازان نیز در این ایام، جهت رفاه حال این قشر، برای بازدید از نمایشگاه کتاب خدمات حمل و نقلی متناسب با نیاز آن‌ها ارائه می‌کند.


بیشتر بخوانید: اقدامات محیطی مصلی تهران برای استقبال از نمایشگاه کتاب


در پایان لازم به ذکر است که شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خدمات ویژه‌ای را در کنار سرویس دهی عادی به شهروندان و علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه می‌کند که از این اقدامات می‌توان به خدمت رسانی و جابجایی مسافران از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۱:۰۰ در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار