لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال عربستان - استقلال ایران/ نبرد ستاره‌ها برای صدرنشینی

تیم فوتبال استقلال ایران امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال ایران در حالی باید در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد که در بازی گذشته مقابل این تیم به پیروزی ۲ بر یک رسید و با ۴ امتیاز همراه با الدحیل قطر در رده سوم جدول قرار دارد. آبی پوشان ایران در ۳ بازی گذشته به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیدند و از سویی دیگر شاگردان مامیچ با ۲ برد و یک شکست صدرنشین گروه C هستند.

الهلال عربستان - استقلال ایران/ نبرد ستاره‌ها برای صدرنشینی

شاگردان وینفرد شفر ابتدا در نخستین دیدار آسیایی خود مقابل الدحیل قطر ۳ بر صفر شکست خوردند و در دومین بازی در تهران رو در روی العین قرار گرفتند و هر چند فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما به تساوی یک - یک رضایت دادند. سپس در قطر به مصاف تیم سر سخت الهلال رفتند و در دقایق ابتدایی با ۲ ضربه سر به گل رسیدند و پس از آن بازی را کنترل کردند تا تک گل گومیس سودی نداشته باشد و به برد شیرینی برسند.

استقلال ایران - الهلال عربستان/ روز مرگ رئیس ها فرا رسید

استقلالی‌ها در حالی برای دیدار برابر الهلال عربستان راهی امارات شدند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و همین موضوع کار را برای شفر سخت کرده است.

وریا غفوری کلیدی‌ترین بازیکن تیم استقلال پس از مصدومیت طولانی به شرایط خوبی رسیده و می‌تواند با صلاحدید کادرفنی بازی کند. همچنین طارق همام هم با کاروان استقلال به دبی رفته تا در صورت نیاز به زمین بیاید. فرشید باقری هم که به دلیل مسائل انضباطی از تیم بیرون بود، یکشنبه به اردوی استقلال پیوست تا آماده بازی شود.

البته از سویی دیگر اللهیار صیادمنش، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و روح الله باقری به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور هستند و وضعیت علی کریمی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دیدار آبی پوشان برابر الهلالی‌ها در سرنوشت آسیایی این تیم نقش مهمی دارد و شکست احتمالی در این بازی امید آن‌ها را برای صعود تا حدود زیادی از بین می‌برد.

آبی‌ها در ۳ بازی گذشته در لیگ برتر ۷ امتیاز کسب کردند و تیم دوم جدول رده بندی محسوب می‌شوند. از سویی دیگر الهلال با هدایت مامیچ و یک امتیاز کمتر نسبت به النصر در رده دوم لیگ برتر عربستان قرار دارد و با توجه به نتایج ضعیف در مسابقات اخیر احتمال دارد رامون دیاز جایگزین مربی کروات این تیم شود.

این تیم در ۲ هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا العین و الهلال را شکست داد و آماده بازی برگشت با استقلال است. این تیم محرومی ندارد، اما سالم الدوساری که به دلیل مصدومیت دیدار رفت را از دست داده بود به دیدار برگشت می‌رسد. مامیچ درصدد است تا رو در روی استقلال پیروز شود و همچنان روی نیمکت رئیس‌ها باقی بماند.

استقلال ایران - الهلال عربستان/ روز مرگ رئیس ها فرا رسید

همچنین جووینکو، مورچه اتمی ایتالیایی‌ها در کنار گومیس فرانسوی یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های تهاجمی این فصل را تشکیل داده اند از همین رو حضور آن‌ها می‌تواند بهترین خبر ممکن برای زوران مامیچ باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار ریوجی ساتو، داور سرشناس ژاپنی را به عنوان داور دیدار استقلال با الهلال در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال:

  • سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان و گادوین منشا.

ترکیب احتمالی الهلال عربستان:

  • عبدالله معیوف، محمد البریک، احمد البولایحی> میلوس دینیاک، یاسر الشمرانی، محمد کانو، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری، نواف العابد، بافتیمبی گومیس، سباستین جووینکو.

این دیدار سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در امارات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

حضور فتحی در اردوی استقلال

باقری با استقلالی‌ها تمرین کرد

بیانیه باشگاه استقلال نسبت به شایعات نقل و انتقالات


انتهای پیام/

پیش بازی دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشاالله پیروزی استقلال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شک نکنید اگر باقری باشه استقلال بدجوری شکست می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بابا این باقری را نیارید عامل باخت استقلاله همش تک روی
آخرین اخبار