جنجال مانکن زنده برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در بابل/ زیبایی‌تان را به رخ بکشید!

شاید بیشتر از زنی که خودش را هم‌تراز یک بیلبورد تبلیغاتی به اهالی شهر بابل معرفی کرد؛ شعار تبلیغی آرایشگاه عجیب باشد «زیبایی تان را به رخ بکشید».

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ماجرای استفاده از زنان برای تبلیغات هر روز در ایران ابعاد تازه‌تری می‌گیرد. بعد از استفاده از یک زن با پوشش و آرایش مناسب مهمانی، برای تبلیغ شکلات، این‌بار در شهر بابل زنی برای تبلیغ آرایشگاه به صورت زنده کنار بیلبورد تبلغیاتی نشست!

زن بیلبوردی، تحت حمایت فعالان حقوق زن!

عکس این تبلیغ عجیب و غریب خیلی زود در صفحه‌های مجازی دست به دست چرخید. تصویر، بیلبوردی تقریبا سفید را نشان می‌داد که در گوشه‌ای از آن عبارت «سالن زیبایی پریا» و در گوشه‌ای دیگر با فونت درشت عبارت «زیبایی‌تان را به رخ بکشید» نوشته شده است. اما نکته عجیب این بیلبورد، حضور یک زن است که در گوشه‌ای از آن روی صندلی نشسته است و روزنامه‌ای با تبلیغ آرایشگاه را می‌خواند. تبلیغی عجیب و غریب که هرکسی را به فکر می‌اندازد که مگر یک تبلیغ چقدر ارزش دارد که یک زن حاضر می‌شود اینگونه خود را تبدیل به ابزار تبلیغات کند؟!

زمینه سفید بیلبورد و شعاری بدتر

شاید بیشتر از زنی که خودش را هم‌تزار با یک بیلبورد تبلیغاتی به اهالی شهر بابل معرفی کرد؛ شعار تبلیغی آرایشگاه که کمتر هم دیده شد، عجیب باشد «زیبایی تان را به رخ بکشید».

در تاریخ، فرهنگ و شرع ما نه تنها با آراستگی زن هیچ مخالفتی نشده بلکه به بودن آن در چارچوب خانواده توصیه هم شده است. اما از آن طرف همیشه توصیه بر این بوده که این آراستگی خارج از چارچوب شرعی نباید در معرض دید همگان در سطح جامعه قرار بگیرد. حالا چه طور است که یک آرایشگاه برای تبلیغ خودش زنان را دعوت می‌کند که این آراستگی را به رخ بکشند؟ انگار که هدف از رفتن به سالن زیبایی به رخ کشیدن زیبایی‌ها برای دیگران باشد.

به نظر می‌رسد تمام عناصر این تابلو برای همین به رخ‌کشیدن طراحی شده است. درصد زیادی از بیلبورد سفید است و جای خالی عبارات را هم یک زن پر کرده است. یعنی خانم‌ها در این سالن آرایشی زیبایی‌هایتان را این‌طور به رخ بکشید!

بیلبورد‌ها مقررات دارند

هر بیلبوردی قبل از بالا رفتن در سطح شهر باید از نظر محتوایی به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد برسد. این درحالی است که از طرف وزارت ارشاد هم به طراحان بیلبورد قوانین و مقرراتی ابلاغ شده است که در طی طراحی آن باید قوانین مورد نظر را لحاظ کنند. از جمله این مقررات این است که در صورت استفاده از خانم‌ها در یک بیلبورد علاوه بر نداشتن سوءپیشینه، مو‌های خانم باید کاملا پوشیده باشد، آرایش بیش از اندازه و جلوه‌گرانه نداشته باشد و دستانش نیز تا مچ پوشیده باشد.

حالا اگر لحاظ کنیم که وزارت ارشاد برای قرار گرفتن یک خانم در کنار بیلبورد تبلغیاتی به صورت زنده هیچ پیش فرضی نداشته است، می‌توانیم بگوییم که اگر تصویر این خانم روی بیلبورد چاپ شده بود قطعا اصول پوششی که در طراحی بیلبورد آمده، درباره او رعایت نشده است؛ و اینجا باید پرسید که پس ماجرای نظارت وزارت ارشاد بر روی بیلبورد‌های سطح شهر چه می‌شود؟

زن بیلبوردی، تحت حمایت فعالان حقوق زن!

مدافعین حقوق زن و استقبال از زن بیلبوردی!

مدتی قبل تبلیغ یک کارخانه شکلات‌سازی، زنی را با بیشترین آرایش ممکن، با نامناسب‌ترین لباس برای یک تبلیغ و با هنجارشکننده‌ترین بازی، جلوی دوربین‌ها برای تبلیغات فضای مجازی فرستاد و صدایی از هیچ‌کدام از منتقدین  درنیامد. اما درباره زن بیلبوری این‌بار صدای بعضی از فعالین حقوق زن شنیده شد، ولی در کمال تعجب برای حمایت!

یکی از کانال‌های فعال در حوزه زنان عکسی از این بیلبورد منتشر کرده و از آن با عنوان «بیلبورد تبلیغاتی متفاوت» نام برده است. این کانال در یکی دیگر از پست‌های خود وقتی بیلبورد به دستور شهرداری بابل پایین کشیده شد نوشت: «زیبایی‌تان را به رخ نکشید، با شما برخورد می‌شود!»

جنجال ماکنن زن زنده با شعاری عجیب برای تبلیغ آرایشگاه/ زیبایی‌تان را به رخ بکشید!

بیلبورد مجوز نداشت

بعد از جنجال‌ها پیرامون زن بیلبوردی که معلوم نیست زنی رهگذر بوده که به درخواست صاحبان بیلبورد کنار آن نشسته است یا مشاور آرایشگاه که این کار را انجام داده است، بیلبورد پایین کشیده شد.

شهرداری بابل گفت که این بیلبورد از اساس غیرقانونی بوده و تخلف به حساب می‌آمده و نشستن یک خانم هم روی داربست‌های آن حتی برای مدت کوتاه، کار را بدتر کرده است. اما حرف امام جمعه بابل در این بین قابل تامل بود. امام جمعه بابل این حرکت را «خودنمایی یک زن و تبلیغ با هدف جا انداختن در تبلیغات با استفاده ابرازی از یک زن» دانست و گفت این حرکت انجام شد تا افکارعمومی جامعه را محک بزنند.

شکستن قبح هر چیزی از کار‌های کوچک شروع می‌شود. استفاده ابزاری از زنان در یک بیلبورد در شهری کوچک هم جزء همین قاعده است. چه بسا که اصلا هدف از حضور زنی به صورت زنده در کنار یک بیلبورد تبلیغاتی، دیده شدن تبلیغ آن آرایشگاه و معروف شدن صاحبان آن بوده باشد که اگر چنین است صاحبان آرایشگاه به هدف خود رسیده‌اند. اما باید دید اگر در مقوله تبلیغات واکنش مسئولانه‌ای به سواستفاده‌گری از زنان انجام نگیرد و اگر نهاد‌هایی مثل شهرداری یا وزارت ارشاد نظارت بهتری روی تبلیغات شهری و حتی تلویزیونی نداشته باشند، دفعه بعد یک زن را باید در چه جایگاهی و برای چه تبلیغی ببینیم که واکنش‌های فضای مجازی باعث شود یک‌بار دیگر مسئولان به فکر دادن بیانیه و تکذیبیه درباره آن بیفتند؟

منبع:فارس

انتهای پیام/

زن بیلبوردی، تحت حمایت فعالان حقوق زن!

برچسب ها: تبلیغات ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۹:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا شرم آوره یعنی قراره به کجا برسیم فقط در این شرایط ارزو میکنم آقا ظهور کنه وتمام فساد ها پاک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اون خانمی که پای بیلبورد نشسته مانکن زنده نیست، بلکه اونجا نشسته تا در کنار بیلبورد ازش عکس گرفته بشه و این عکس به عنوان بنر جدید استفاده بشه، این عکس گرفتن فقط چند ثانیه طول کشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
خانواده ها باید روی زن و دخترشون حساس باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
خانم هایی که با پوشش ناجور میان تو جامعه دقیقا مثل مانکن عمل میکنن
تعجب میکنم چرا یه عده به کار اون خانم اعتراض میکنن ولی پوشش و آرایش بقیه زن ها واسشون عادیه و نوعی ارزش هم هست
Iran (Islamic Republic of)
گ
۰۸:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
قدری عقل لازم است که انسان واقعی ارزش خود را به تمام دنیا با همه وجودش ندهد وخود را به بهای بی نهایت بدهد کمتر از این خیانت به خودش است اما اکثریت متوجه نیستند البته چنین کارهایی بدون حمایت دست ها وافکار شیطانی نمی تواند جلوه عملی پیدا کند ودست هایی درکارند تا دشمنی خود را به اشکال مختلف به اوج برسانند .
Iran (Islamic Republic of)
قدرت
۰۸:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
خجالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا متاسفم که از زن بعنوان يک ابزار تبليغاتي استفاده ميکنن و عجيب اينه که يک عده خانم خودشان اين را ميپذيرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای خودشون ارزش قایل نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
همون خانم های آرایش کرده هم برای خودشون ارزش قائل نیستن
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۷:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید باعوامل اینکاربرخورد شدید بشه تا دیگران حتی به فکرشون هم خطور نکنه که بخواهند چنین اشتباهی را مرتکب بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
جلل خالق
Canada
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه ما فقط فساد را از اینور اب کپی می کنیم .خیلی چیزهای خوب مثل سعی میکنند دورع کم بگویند .به محیط زیست اهمیت میدهند .پر کار اند .از زیر کار در نمی روند .کتاب زیاد میخوانند .فقط منفی ها را جذب میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
والا این دیگ نوبره،آخه من ؟وندم اینا اینقد بی خانواده ان ک یکی نیست بهش بهش بگ دختر بشین سر جات آبرومون رو نبر،؟؟واقعا اینقد ب ریشه ان؟؟اینقد ب اصالت؟؟خدا اگ هدایت میشن هدابت کنه،اگ ن نیست و نابود کنه
Canada
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
مشکل جلب توجه داریم .بعد هم خانمها فکر میکنند با ارایش و وووو می توانند کسی را تور کنند .اونی که توی خیابان پیدا کنی .توی خیابان هم از ذست میدهی .یا کسی را توسط فصای مجازی .در همان فصای از دست میدهی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عقل که نیست جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
حتما برخورد شدید بخاطر عدم تکرار چنین بی حیایی لازمه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جاهلیت مدرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کسانی که می گویند اعدام باید منتظر باشند تا قانونی
در این باره نوشته شود بعد.
چرا که قانونی در این مورد خاص وجود ندارد که حکم اعدام بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
معمولا خانم ها وقتی استقلال اقتصادی دارن خانواده گریز میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
نباید داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
با چه دلیلی اینو میگی جمع نبند . بعضی از خانم ها هستن که مستقل و موفق هستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مالک رو جریمه کنید ممنوع بشه کارکردن برای همیشه.... جدی و محکم برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی از زن ها با همون نحوه آرایش و تیپ های نا هنجار دارن کار همین خانوما میکنن.زیاد فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شرافت انسان کجا و به رخ کشیدن زیبایی توی خیابون کجا؟ این ارایشگاه نباید به مقاصد خودش برسه چون باعث میشه بقیه هم اهنجارشکنی کنند. برای معروف شدن. متاسفانه هر چند روز یه بار داره هنجارشکنی میشه دلیلش اینه برخورد زبونی و سطحیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کار بدید جوون بدبخت نره اونجا بشینه روزنامه بخونه خودشو به نمایش بزاره شاید مجبوره مجبور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
حالا چرا روی چهارپایه جلوی تاکسی چی ها نشسته اونها که آرایشگاه مردانه میروند خخخ
Iran (Islamic Republic of)
اسلامی
۲۰:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه ماها از اول در زندگی بچه هامون رو تربیت دینی کنیم وهر آنچه که تکلیف هرکس است به سهم خودش انجام دهد مثلا دختر از بچگی باید حیاءش حفظ شود وخدشه دار نشود،با آموزه های دینی اگه جلو برویم ود طاعت خدا باشیم به این اینجا کشیده نمیشه،مرد غیرت بجا و زن با حیا ،افراط تفریط نه، ما ولایت داریم و شیطان با ما کار دارد،نه اینکه از زیر کار فرار کنیم نه !میخواهم بگویم ،غفلت نکنیم ،شیطان همیشه برای هر چیزی وسیله ای برای گمراهی دارد،مثلا وقت ازدواجش عقب میندازه به هر دلیلی این اشتباه است،بابا به خدا توکل کن وازاو کمک بخواه،توحید خود را قوی کن،نگو پول ندارم،اگه اینو بهانه کردی دینت رو در خطر قرار دادی ،گام اول شیطان شروع میشه،پس گام به گام باید هر شخص تکلیف خود را انجام دهد،ولو شده یک مثقال،مثلا اگه نمازت قضا شد زود قضاش بخون نگو که نه اگر اهمیت ندادی یه دفعه نگاه می‌کنی میبینی تارک صلاه شدی ،صدتا صلوات نمیتونی بفرستی،۱۰تا بفرست ،زیارت نمیتونی بری،از تو خونه سلام بده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بی حجابی خیلی زیاد شده تو همه شهر ها مخصوصا این دانشجو ها کلی آرایش و بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بی غیرتی و بی حجابی به بالاترین حد رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
زنی که حجاب ندارد مردش غیرت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ریشه هرچی خودنمایی و.. نبود شوهره..
برای ازدواج فرهنگ سازی کنید
من زن میخوام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ریشه، سبک زندگی مدرنه که نمی تونی زن بگیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بااین وضع حجاب درجامعه،دیگه نیازی نیست این خانم به خودش زحمت بده وتبلیغ خودنمایی بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدام شده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید تاسف خورد بابت این موضوع .
کجایند آن کبریتی های جامعه ما ، که همیشه بااظهار نظر های انسان دوستانه من درآوردی و با خود شیفتگی و به ظاهر عقل کل باعث روشن شدن خیلی از مشکلات جامعه میشوند. این به ظاهر سلبریتی هایی که باید نماد فرهنگ ما باشند ، نماد فرهنگ غرب هستند. وحالا دیگر این قضیه برایشان ضرری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۳۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه جوان کار داشته باشه // زود ازدواج میکنه //
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کار کجا بود بهمون زن نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعاکه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعاکه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه حماقت همراه لجاجت تو زیاد شده بدون اینکه خود طرف متوجه بشه که چه اسیبی رو داره به خودش وادمای دیگه میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به نظر من باید اون سالن ریبایی حتما تعطیل بشه برا یه مدت طولانی دو سه ساله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
علی برکت الله
Canada
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
پیشنهاد اعدام ایشان را دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
در مورد تصویر دیواری که در تهران در مورد نقش مادر و تعلیم و تربیت فرزندان بود اصلاح طلبان و سلبریتی های بی سواد و دوریالی یقه چاک می دادند که نقش زن کم ارزش نشان داده شده الان چرا لال و کر و کور شده اند آیا با این تبلیغ ارزش زن را بالا برده اند یا مثل غربیها شده اند که البته این خواست اکثر اینهاست که جامعه به سوی بی عفتی سوق پیدا کند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اين جماعت که وضعيتشون مشخصه داداش ولشون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شرم آوره
Germany
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا نیروهای امنیتی غیور مان عقبه های این اقدامات را شناسایی و معرفی نمی کنند حتماً اینها و اقدامات از این دست برنامه مدون و حساب شده ای را دنبال میکند و در مناطق مختلف این کارها را میکنند تا در کشور نهادینه شوند همین حامیان این کارها جزء همین گروهند که وظیفه تعریف شده شان حمایت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاربران عزیز بجای اینکه با متخلف برخورد کنید با خودتان می جنگید ؟ بالاخره باید با این ها برخورد بشود یا نه ؟ خدا لعنتشون کنه که باعث عذابند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این موضوع نیاز به دقت و برخورد مناسب دارد هم توسط خانمها که شان و منزلت اونها رو زیر سئوال می بره و هم توسط آقایان که غیرت جامعه رو نشانه گرفته پس بخاطر حفظ سلامت جامعه باید همه کوشا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجلس ورود کند وتحریم کند
-
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تحقیق کنید ببینید این خانم دهه چندیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۴:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شصتیه
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
که چی بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
دهه هشتادی،یحتمل از اراذل دهه خودتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
زیبایهای همه موجودات جهان از آن خداست.
این رفتار انسانی و انسانست ماست که زیبایی را بیشتر می کند نه رنگ و روغن!!
تن آدمی شریف است به جان آدمیت...
اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی--- چه میان نقش دیوار و میان آدمیت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جواب شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان حرم که همگی رفتن برا دفاع از ناموس وشرف مسلمین اینطور باید بدیم جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
جواب شهدای ٨سال دفاع مقدس و البته مدافعان حرم،خجالت باره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهدا شرمنده ايم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط‌میتونم‌بگم‌ای‌دادوبیدادخداخودش‌به‌دادمان‌برسد‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه یهودیهای پشت پرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
برهنگی‌اگه‌تمدنه‌میمون‌دراوج‌فرهنگ‌تمدن‌به‌سرمیبره‌خانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ربطش چیه دوست عزیز؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ربطش اینه که اینا زیبایی رو برخ کشیدن و برهنگی رو متمدن بودن میدونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چه مسخره ؟؟!!! باعقل جوردرنمی آد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مسئولین مربوطه وارد شود که از کجا آب میخورد این نوع تبلیغات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
در آيه 32 و 33 سوره احزاب به زنان پيغمبر اكرم9 توصيه‌هايي مي‌كند و در ادامه مي‌فرمايد: (وَقَرْنَ فِي بُيوتِكُنَّ وَلاَ تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيةِ)؛ «شما در خانه‌هايتان بمانيد و مثل جاهليت نخستين زينت‌هايتان را آشكار نكنيد.»
«جاهليت اول»، جاهليت قبل از بعثت پيامبر اسلام بوده كه با ظهور اسلام برچيده شد.
و شايد «جاهليت دوم» زمان‌هايي مثل آخرالزمان باشد، كه گاهي نشانه‌هاي آن را امروزه مي‌بينيم. كه همان عادات جاهليت در برخي از كشورها و در برخي فرهنگ‌ها زنده شده است.
به عنوان مثال «زن» كالايي براي سرمايه‌داران شده است. این‌که به نام آزادي، زن به كالاي تبليغاتي تبديل شده براي هيچ كس پوشيده نيست.
و هم‌چنين فرهنگ برهنگي در دنيا ترويج مي‌شود و این‌ها همان ويژگي‌هايي است كه در فرهنگ جاهليت عرب وجود داشت كه دوباره به نوع ديگر و با آب و رنگ جديدي امروزه در برخي از جوامع هويدا شده و روز به روز شأن و منزلت زن را پايين مي‌آورند و در حقيقت قرآن هشدار مي‌دهد مواظب باشيد كه خانم‌ها گرفتار، همان جاهليت نشوند، ولو با نام نوين و نو گرایی یا مد!
-
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
همش از ضعف ایمان یا بی ایمانی است.که راه شیطان را می روند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنگر که تا چه حد است مقام آدمیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ادم ميمونه چي بگه
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۰:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تکرار مکررات:
تمام بینظمی ها و هرج و مرج ها زیر سر " بانوان" امروزیست
مراقب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اتفاقا اين دقيقا تقصير مردان است
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۲:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
"بانوان" امروزی همه اشتباهاتشان را به گردن مردها می اندازن ولی موفقیتی که تماما به دلیل حمایت مردها از آنها بوده رو از خودشان میدانند
این همان حیله ایست که درون "زن" امروزیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بعضی از خانما ؛البته آقایون هم تقصیر دارن چون واقعا بعضیاشون بی بيخيالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
"دانا" چقده آخه تو دانایی؟؟؟ آدم میمونه به این استدلالت چی بگه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای دانای نادان هممون ادمیم زن و مرد نداره . ترامپ زنه ؟ نتانیاهو زنه؟ و... پس فرقی نداره چرا مرد ها فکر می کنن فقط خودشون از طرف خدا افریده شدن؟ بعد هم اگه مادرت نبود تو هم نبودی اقای دانای نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه مدتهاست که بعضی از زنها ارزش و بهای واقعی خود را گم کرده اند و فکر میکنن که باید مثل زنهای غربی بی حجاب باشن بدون اینکه به این فکر کنن که الگوی زن مسیحی حضرت مریم (س) و الگوی زن مسلمان حضرت فاطمه (س) آیا هیچ کدام از این بزرگواران بی حجاب بودن واقعا برام خیلی تعجب آور که چطور میشه که یک زن متانت و وقار خود را با لباسهای بد و آرایشهای بدتر به حراج میراره و به نوعی به شکل یک کالا در میاد چرا نباید ما چند بازیگر زن محجبه داشته باشیم سینما میتونست برای جوونا پسر و دختر الگو بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ببین اینا کی هستن که برا پول هر کاری میکنن.متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
بابلی
۱۰:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تو جامعه هزار جور آدم پیدا میشه وقتی شهر بی کلانتر بشه هزار جور عجایب میبینی. مسئول فقط زحمت کشیده پول رو از طرف گرفته دیگه کاری نداره که محتوای تبلیغات چیه احتمالا زمان نصب هم نبوده. یا شاید هم بوده به مانکن کمک کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اين همه بلا سرمون نازل ميشه باز دست از اين کارهاي زشتمون بر نميداريم اخه اين چه کاريه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه عده میخوان به اسم حقوق زنان خانم ها رو بد بخت کنن ؛زن رو تبدیل به کالا کنن برای پیشبرد هدف خودشون حالا هدف سیاسی اقتصادی یا شایدم جلب نظر غربی ها بلکه بتونن برن اون ور اقامت بگیرن بعدش بگن ایران و تحریم کنین و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اون زن چرا خودش قبول کرده اونجا بشينه؟ اصلا چطور روش شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به دو چیز مطمئنم یکی که کهکشان پایان ندارد
یکی حماقت بعضی از مردم به اولی زیاد مطمئن نیستم
Germany
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
بخاطر پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
نباید اجازه داد جامعه را فاسد کنند چگونه اریشگاه جرعت چنین کاری پیدا کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کتاب شریف بحار الانوار جلد100صفحه 247
رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند
هر زنی که خود را خوشبو نماید واز منزل خارج شود تا وقتی که برمی گردد مورد لعنت( خدا وملائکه) قرار می گیرد.

فاطمه زهرا صلوات الله علیها همواره به پوشش و مخفی شدن از نامحرم همت داشتند حالا در نظامی که خونها برای دین واعتقادات درست و صحیح دینی ریخته شده باوقاحت برخلاف دین زنان را به بی حیایی تشویق میکنند.
اللهم العن جمیع شیاطین واصحابهم ولاتجعلنا منهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ممنون که این حدیث رو با سندش منتشر کردیدومن هم شنیده بودم ولی سندش رو نمی دونستم.خدا عاقبت عمر و زندگی مون رو ختم بخیر و سعادت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
هر چه زودترباید برخورد قاطع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بحار الانوار جلد8 صفحه 309
رسول خداصلی الله علیه وآله فرمودند
درشب معراج زنانی را دیدم که گوشت بدن خود را می خورند در حالی که آتش جهنم از زیر آنها شعله ور بود.همانا آنها کسانی هستند که خود را برای مردم نامحرم زینت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم تو کتابی این مطلب رو دیدم و در ادامه داره که پیامبر برای این موارد در نزد خانه خدا خیلی سنگین گریستند و سلمان فارسی علت گریه را پرسید حضرت فرمودند برای امتم در آخر الزمان می گریم البته بعد از اینکه تمام مشاهداتشان در سب معراج را برای سلمان تعریف کردند و سلمان بسیار متعجب شده بود که مگر چنین می شود آن وقت پیامبر صلوات الله علیه خیلی گریه کردند و سلمان هم می گوید من هم از شدت گریه پیامبر گریستم.
چرا باید کاری کنیم که چنین پیامبر مهربانی رو به گریه اندازیم واقعا دنیا چقدر وفا داشته و داره ؟ اصلا وقت و عمرمون اینقدرها نیست که قبر و قیامتون رو پر از آتش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاريش نداشته باشين گناه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینها عروسک خیمه شب بازی نیستند؟ نباید با عروسک گردانها مقابله شود؟
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا یک چیزی به انسان میده دیگه به رخ کشیدن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیوانه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ» (الأعراف، 179).
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۰:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
غافل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این که صورتش معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تاحالا ریشه یابی شده که چراایران بیشترین مصرف موادارایشی راداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سواال خیلی ها همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بی جنبگی ،نداشتن عزت نفس، تربیت غلط ،غفلت از یاد خدا ،پول زیادی،بی غیرتی،بی حیایی بگم یه بسه?
Canada
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به مردها هم بر میگرده ، آرایش تا حد نرمال به طوری که مشخص نشه خوبه اما قبول کنیم ما خانواده های زیادی داریم که به بچه هاشون نمی رسن این بچه ها که بزرگ میشن خوب دنبال یه زندگی خوبن نمیشه کسی رو مقصر دونست ، البته در بعضی موارد هم خوب داستان ربطی به اینا نداره و به این برمیگرده که همه می خوان از باقی سرتر باشن و مسابقست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدامشون‌کتید
Netherlands
رامین
۰۹:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای اعدام دوستان اختلاسگر در اولویت هستن عزیزم
France
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تو منظورت چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا شفات بده هرجا میری همین پیام رو میزاری!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با اعدام درست نمیشه پیشگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تو مثلا میخای با این نظراتت که اتفاقا تو اکثر خبرا هم نظر میدی،میخای جایگاه اعدام رو در کشور مسخره کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این میخواد اعدام وو لوث کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
وَ لَقَدْ ذَرَأْنا لِجَهَنَّمَ کَثیراً مِنَ الْجِنِّ وَ الإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لا یَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْیُنٌ لا یُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا یَسْمَعُونَ بِها أُولئِکَ کَالأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِکَ هُمُ الْغافِلُونَ
179-اعراف
کاش معنی این آیه را درک می کردیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به وضع معیشت مردم و بیکاری جوانها برسید // تا شاهد اینجور چیزها نباشید
Canada
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کلا هر جا این جمله رو می زنید خود شیرینی حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
در جواب منصور:
خیلی ها هم از شدت شکم سیری دارند این کارهارو می کنند هر چند شما هم درست میگید
آخرین اخبار