اعزام نخستین کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان فارس به مناطق سیل زده خوزستان

مدیرکل پرورش و پرورش فارس گفت: اولین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس برای سیلزدگان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیرکل پرورش و پرورش فارس در حاشیه اعزام کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان فارس به مناطق سیل زده خوزستان، گفت: وزیر آموزش و پرورش برای اینکه فرهنگیان و دانش اموزان بتوانند از کمک‌هایی که استان‌های معین ارسال می‌کنند به خوبی بهره ببرند معاونین خود را موطف کردند که به این کمک‌ها رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اهمیت بحث نظارت بر کمک‌ها گفت: در این خصوص ستاد ساماندهی کمک معین در استان خوزستان تشکیل و نیازمندی‌ها سنجیده شده و کمک‌های ارسالی به این ستاد‌ها در استان تحویل می‌شود و قطعا امیدواریم که کمک‌ها به دست کسانی که نیازمندند برسد.

نجفی درخصوص اقلام ارسالی این کاروان گفت: این کمک‌ها شامل مقادیر زیادی کمپوت و کنسرو، پد‌های بهداشتی، البسه، برنج و روغن و همچنین نوشت افزار و لوازم التحریر بود.

مدیرکل پرورش و پرورش فارس افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان، طرحی را داریم که طی آن فراخوان دادیم تعداد ۱۰۰ نفر از دبیران اعلام امادگی کردند که از اواخر اردیبهشت و تیرماه که در واقع منتهی به کنکور سراسری است دانش اموزان را تحت پوشش اموزشی قرار دهند و کلاس‌های جبرانی برای دانش اموزان برگزار کنند.

در اولین مرحله از ارسال کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش اموزان فارس به مناطق سیل زده خوزستان ۱۱ کامیون به این مناطق اعزام شد.
انتهای پیام/م

ارسال کمک های آموزش و پرورش به مناطق سیل زده خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار