اختلاس میلیاردی مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات رسان در پایتخت

رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران به‌اتهام اختلاس میلیاردی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر از دستگیری مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران به‌اتهام اختلاس میلیاردی خبر داد.

رضا کمیلی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیرعامل و معاون یک دستگاه خدمات‌رسان در شهرستان اسلامشهر به‌اتهام اختلاس حقوق بیت‌المال دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با مفاسد اقتصادی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران با تشکیل پرونده و اخذ حکم قضایی دستگیر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌شهر بدون اشاره به جزئیات پرونده این متهمان افزود: با دستگیری این متهمان تحقیقات قضایی آغاز شده است که تا اعاده حقوق عمومی و بیت‌المال تحقیقات و رسیدگی‌های قضایی ادامه دارد.

کمیلی مقدم تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد به‌ویژه دست‌درازی به حقوق عمومی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و همواره درصدد جلب اعتماد عمومی و مشارکت‌های مردمی در مبارزه با مفاسد است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا زمانی که منهوین و مجرمین دستگیر شده با مشخصات کامل معرفی نشوند و خبرهبه صورت گنگ یا با حروف الفبا معرفی شوند افراد سوء استفاده کن و مفسدین بی مهابا به اینگونه کارها و بد تر از این دست میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خصوصی سازی بی ضابطه
آخرین اخبار