رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد گفت: بیش از پنج هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان مهاباد مقاوم سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حنیف سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح مقاوم سازی مسکن‌های روستایی تاکنون پنج هزار و ۲۲۹ واحد مسکن روستایی در این شهرستان بازسازی و مقاوم شده است. 

وی، با بیان اینکه برای مقاوم سازی این تعداد مسکن روستایی تاکنون یکهزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: سهمیه امسال مقاوم سازی مساکن روستایی در این شهرستان، ۹۲۰ واحد مسکن اعلام شده که برای تحقق این امر ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز اختصاص یافته است.

سلامت گفت: به صاحبان هر واحد روستایی برای مقاوم سازی و بازسازی ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه کار مقاوم سازی و نوسازی مساکن روستایی در این شهرستان از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است، تصریح کرد: از مجموع ۱۵ هزار و ۱۴۶ واحد مسکن روستایی واجد شرایط مقاوم سازی، تاکنون پنج هزار و ۲۲۹ واحد نوسازی و مقاوم سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: طرح مقاوم سازی اماکن روستایی با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ج

مقاوم سازی مساکن روستایی در مهاباد

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.