رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ظرفیت‌های علمی و معنوی اعضای کانون وکلا در مسائل مختلف شورای اسلامی شهر استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد درنشست اعضای کانون وکلای دادگستری استان یزد و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تاسیس کانون وکلای استان از سال ۹۵ گفت: خوشبختانه با ایجاد این کانون در بافت تاریخی باعث امنیت بافت و رونق اقتصادی شده و دستاورد‌هایی از جمله معرفی یزد به میهمانان داخلی و خارجی داشته است.

وی افزود: کانون وکلا یک نهاد خودگردان و خودسامان است که با حق عضویت یک وکیل تواسنته همایشه‌های مختلف حقوق شهروندی و همایش ملی دیگر را برگزار کند.

جعفری ادامه داد: کانون وکلای استان یزد در اردیبهشت ماه میزبان برگزاری همایش حقوق کودک و سی و دومین همایش اسکودا است که هیئت مدیره ۲۵ کانون وکلای کشور و میهمانان دیگر در این همایش‌ها حضور دارند.

رئیس کانون وکلای استان تصریح کرد: ۱۴۰۰ وکیل داریم که می‌توانیم در گام دوم انقلاب نیز موثر باشیم و ما برای برگزاری چنین همایش‌هایی در استان نیازمند کمک شورای شهر از نظر معنوی و تخصیص بودجه هستیم.

رونق در بافت تاریخی با همکاری همه‌ی ارگان‌ها و نهاد‌ها 

محمد علی پاک نژاد رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست گفت: بعد از ایجاد کانون وکلا در استان عملی‌ترین و مناسب‌ترین کار مکان کانون بود که بتواند یزد را در کشور معرفی کند و تاکنون نیز موثر بوده است.

وی افزود: امیدوارم در استان همه‌ی ارگان‌ها و نهاد‌ها این امکان برای آن‌ها فراهم است که در بافت تاریخی حضور یابند و این تصمیم باعث رونق می‌شود و وقتی زندگی جریان داشته باشد بافت نیز زنده است.

وی اضافه کرد: چه خوب است از ظرفیت‌های علمی و معنوی اعضای کانون وکلا در مسائل مختلف شورای اسلامی شهر استفاده کنیم و قطعا تاثیر گذاری خوبی دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: درآمد شهرداری از مردم است و به مراقبت نیاز دارد و باید برنامه ریزی شود تا ضرر و زیانی متحمل نشود که باید از افرادی که بار علمی و تجربی خاصی دارند استفاده کرد.

پاک نژاد خاطرنشان کرد: کانون وکلا از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که با تعامل و تفاهم نامه‌ی دو طرفه این دو می‌توانند مکمل یکدیگر باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دادگستری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.