مستقر شدن گروه های دامپزشکی سایر استان ها در خوزستان

مدیر کل دامپزشکی خوزستان از مستقر شدن گروه های دامپزشکی سایر استان ها در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی کنارکوهی، مدیر کل دامپزشکی خوزستان با بیا اینکه اکیپ های دامپزشکی از سایر استان ها به خوزستان آمده اند، گفت: این رخداد در قالب همکاری های بین استانی و برای خدمت رسانی شایسته و بیشتر به روستاییان و دامداران صدمه دیده از سیل، به درخواست اداره کل دامپزشکی خوزستان انجام شده است.

وی افزود: این استان ها شامل فارس، تهران، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان و هرمزگان است.

کنارکوهی بیان کرد: اکنون ۴۵ گروه شامل اکیپ های داخل استانی و اعزامی از سایر استان ها با تمام قوا و به صورت شبانه روزی در زمینه درمان در حوزه دامی، اطلاع رسانی و همکاری در تأمین بهداشت عمومی جامعه، آموزش و ترویج، کنترل و پیشگیری در شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، شوش، خرمشهر و کارون در حال فعالیت هستند.

مدیر کل دامپزشکی خوزستان اظهار داشت: جلوگیری از شیوع بیماری های قابل انتقال دام به انسان نیز که در نهایت موجب به خطر افتادن سلامت انسان می گردد را از دیگر ماموریت های اکیپ های اعزامی دانست.

این مقام مسئول گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۰۰ رأس دام و ۲۰ هزار قطعه طیور درمان شده‌اند و ۲۲ هزار رأس دام نیز جهت جلوگیری از بیماری‌های انگلی سمپاشی شدند.

انتهای پیام/ ن

استقرار اکیپ های دامپزشکی در خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.