ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

برخی از سلبریتی‌ها با نادیده گرفتن کمک‌های شبانه‌‌روزی نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده، کمک‌های ناچیز یونیسف را به اشتراک گذاشتند.

ذوق‌زدگی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند تن از سلبریتی‌ها با انتشار تصویری از لحظه ورود جعبه‌های حمل واکسن‌ به کشور که به‌عنوان کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل‌زده ارسال شده است پست‌هایی را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

تهمینه میلانی کارگردان سینما در حساب کاربری خود نوشت: «اولین محموله کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل‌زده وارد کشور شد. تجهیزات نگهداری واکسن یونیسف، شامل دویست جعبه حمل واکسن و صد جعبه نگهداری در دمای پایین، پنج شنبه شب وارد کشور شد. این تجهیزات در ارائه خدمات اولیه واکسیناسیون به کودکان در استان‌های سیل زده استفاده خواهد شد تا از شیوع بیماری‌ها جلوگیری شود. هشتاد یخچال واکسن نیز از سوی یونیسف به ایران ارسال شده‌اند و در راهند. یونیسف تاکید کرده است که نیازهای کودکان در ایران با گذر زمان حادتر می‌شود و این امر نشانگر ضرورت ارسال سریع کمک‌های بیشتر است».

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

مهتاب کرامتی نیز این تصویر را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. 

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!


بیشتر بخوانید:  برخی از سلبریتی‌ها برای حضور در مناطق سیل‌زده درخواست پول کردند 


اما آن طور که یونیسف در توییتر خود اعلام کرده است، کمک‌های این نهاد شامل دویست جعبه حمل واکسن و صد جعبه نگهداری در دمای پایین دیشب است. قطعاً این میزان کمک برای حادثه‌ای در ابعاد سیل اخیر کشورمان توسط یک نهاد بزرگ وابسته به سازمان ملل متحد که بارها شاهد کمک‌های خیلی بیشتری به برخی کشورها و افراد دیگر بوده‌ایم، بسیار ناچیز محسوب می‌شود.

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

همچنین اتحادیه اروپا هم ۱.۵ میلیون یورو به سیل زدگان کشورمان کمک کرد اما این میزان کمک در حالی است که این اتحادیه فقط 40 میلیون یورو به آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود کمک کرده و در بسیاری موارد دیگر، مبالغ خیلی زیادتری به کشورها و افراد دیگر داده است. قطعاً نهاد بزرگی مانند اتحادیه اروپا برای حادثه‌ای در ابعاد سیل اخیر در کشورمان می‌تواند بسیار بیشتر از اینها کمک کند.

اما متأسفانه شاهد هستیم برخی از سلبریتی‌های کشورمان با دیدن اندک کمک‌های کشورهای غربی، ذوق‌زده می‌شوند و برای آن تبلیغ می‌کنند. این در حالی است که آنها نسبت به اقدامات خصمانه برخی کشورها از جمله آمریکا در همین قضیه سیل اخیر به ندرت واکنش نشان می‌دهند. به عنوان مثال سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرده بود: «آمریکا اجازه نداد کمک‌های خارجی برای سیل زدگان به دست هلال احمر برسد». وی همچنین کمک یک‌ونیم میلیون یورویی اتحادیه اروپا را اهانت به ملت ایران دانسته بود.

غیر از اینکه برخی سلبریتی‌ها این دشمنی‌ها را نمی‌بینند، کمک‌های فراوان مردمی کشورهای منطقه و نیروهای مقاوت منطقه مانند حشدالشعبی عراق و حزب‌اللّه لبنان را هم نمی‌بینند. از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل شاهد بودیم که مردم عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و سایر کشورهای منطقه هزاران تُن کمک‌های خود را روانه ایران کردند. همچنین نیروهای حشدالشعبی و حزب‌اللّه با حضور پرتعداد خود در مناطق سیل‌زده در کنار جهادگران کشورمان در میان گل‌ولای اقدام به کمک‌رسانی می‌کنند و مردم سیل‌زده را خواهر و برادر خود می‌دانند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
من به اینااعتماد ندارم بعداز اون خون های آلوده به ویروسhiv
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپاییان برای ما شر درست نکنند ..مارا به خیرشان نیاز نیست
آخرین اخبار