هشتمین جشنواره نوجوان سالم در قم پیان یافت

هشتمین جشنواره نوجوان سالم در استان قم، با معرفی ۲۲۰ اثر برتر و تجلیل از دانش آموزان خلاق و توانمند به کار خود پایان داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ هشتمین جشنواره نوجوان سالم در استان قم، با معرفی ۲۲۰ اثر برتر و تجلیل از دانش آموزان خلاق و توانمند به کار خود پایان داد.

این جشنواره در هفت رشته هنری شامل فیلم کوتاه و انیمیشن، عکس و نقاشی، نشریه دیواری و مقاله، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه ای، انشاء و تئاتر و در موضوع‌هایی ازجمله پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر و خشونت در سال ۹۷ برگزار شد که در نهایت از میان ۸ هزار اثر ارسالی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دوره متوسطه اول و دوم ۲۲۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته و شایسته تجلیل شدند.

مظاهری دبیر برگزاری هشتمین جشنواره نوجوان سالم ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتار‌های پرخطر، کاهش سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان و رشد و شکوفایی ظرفیت‌های دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

۲۲۰ اثر برتر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، به جشنواره ملی نوجوان سالم که شهریور امسال به میزبانی تهران برگزار می‌شود ارسال می‌شود.

انتهای پیام/الف

اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.