دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم مطرح کرد؛

تشکیل معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به معروف

حجت‌الاسلام آشتیانی گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امربه‌معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان قم غیربومی و شناور است، گفت: هیئت اندیشه‌ورز ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم هر هفته نشست‌های مختلفی را برگزار و مباحث مرتبط با اقشار مختلف را به صورت تخصصی موردبررسی قرار می‌دهد.

وی از مقابله با ناهنجاری‌های فضای مجازی و ترویج فرهنگ دینی در این فضا به‌عنوان مهم‌ترین اولویت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم یاد کرد و گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی در این ستاد تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امربه‌معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: نیروی انتظامی و سپاه به صورت ویژه پای کار آمده، اما با توجه به شرایط فعلی با کار پیچیده و سختی روبرو هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌ها باید در سال جاری رویکرد‌های عملیاتی را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دنبال کنند، مطرح کرد: امیدواریم سال جاری بتوانیم شاهد تحول‌های مطلوبی باشیم.

انتهای پیام/الف

معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به معروف تشکیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.