عسگری: از باخت مقابل کاراته کا ژاپنی درس گرفتم

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: در مسابقات مراکش با بهترین‌ها مسابقه دادم و از باخت برابر رقیب ژاپنی درس گرفتم.

عسگری: از باخت مقابل کاراته کا ژاپنی درس گرفتمبهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در مراکش شرایط فنی و بدنی خوبی داشتم و مسابقات را به خوبی پشت سر گذاشتم. حریفانی که با آن‌ها به رقابت پرداختم از مدال آوران در رشته کاراته بودند.

او افزود: در مسابقه اول حریفی از آلمان را شکست دادم که صاحب عنوان بود و مدال جهانی داشت. در دومین مسابقه نیز یکی از بهترین کاراته کا‌های ترکیه را از پیش رو برداشتم. در سومین مسابقه برابر رقیب ژاپنی ام فقط به دلیل استراتژی بدی که داشتم نتیجه را واگذار کردم، اما از شکست برابر رقیب ژاپنی درس گرفتم.

بهمن عسگری درباره حضور پرقدرت سایر کشور‌ها در مسابقات جهانی کاراته گفت: از زمانی که ورزش کاراته به عنوان یکی از ورزش‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شد، کشور‌های دیگر نیز شروع به سرمایه گزاری در این رشته رزمی کردند و همین نیز کار را برای کشور‌های صاحب عنوان از جمله ایران سخت کرده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که کشور‌های نو ظهور با عملکردشان غافل گیرمان نکنند.

ملی پوش کاراته کشورمان در خصوص اینکه گفته می‌شود عملکرد بعضی از ملی پوشان در این مسابقات پایین‌تر از حد انتظار بود گفت: گاهی اوقات بعضی از اتفاقات دست به دست هم می‌دهند تا نتایج آن طور که پیش بینی می‌شود نباشند. نتایج ورزشکاران باید در طول سال و با توجه به عملکردشان سنجیده شود نه در یک مسابقه خاص، زیرا ورزشکاران آدم آهنی نیستند که بتوانند در همه مسابقات موفق باشند و برنده از زمین بیرون بیایند.

عسگری درباره شرایطش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ گفت: در حال حاضر جایگاه خوبی دارم و در جمع ۴ کاراته کای برتر در وزن خودم هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که به المپیک ۲۰۲۰ راه پیدا کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار