فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری بیش از ۲۰ خرده فروش مواد مخدر در مرودشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه بر خرده فروشان مواد مخدر با همکاری پلیس‌های تخصصی و کوپ تابعه طی دو هفته گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، پس از هماهنگی با مراجع قضائی از این محل‌ها بازرسی و موفق به کشف یک کیلو و ۲۲۳ گرم تریاک، ۱۰۵ گرم سوخته، ۴۰ گرم هروئین، ۴۷ گرم حشیش، ۹ گرم شیره تریاک، ۵ عدد حقه وافور و ۱۰ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر شدند؛ و ۲۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در این طرح‌ها ۲۵ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد، تصریح کرد: در این خصوص تعداد ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
این مقام اتظامی، اطلاع رسانی به موقع شهروندان از فعالیت‌های مجرمانه را به پلیس گامی مهم و موثر در برخورد با هنجارشکنان دانست و از شهروندان خواست تا در این خصوص موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.