کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۳ کیلو ۱۳۴ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۳ کیلو ۱۳۴ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است ، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در طول این مدت تعداد ۲۶۵ متهم نیز دستگیر که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۸۹ نفر، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سردار مظاهری انجام فعالیت‌های پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر را مهم دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در بحث پیشگیری انجام شده، اما باید فعالیت‌های بیشتری انجام دهیم زیرا این پدیده یک بحران اجتماعی است و تمام جامعه باید دست در دست هم با این پدیده مبارزه کنند.

فرمانده انتظامی استان، آموزش و ارتقاء مهارت، را از ارکان ضروری مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: با توجه به تولید و گسترش مواد مخدر صنعتیی جدید، مقابله هدفمند و موثر پلیس از طریق کسب دانش، علم و آخرین اطلاعات روز، از ضروریات پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر در جهان امروزی است.

وی گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیاز به همکاری خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی داریم و این مهم به تنهاییی میسر نمی‌شود زیرا امروز مصرف مواد مخدر به همه اقشار، گروه‌ها و سنین مختلف سرایت کرده و همه باید در این زمینه هوشیار باشند تا در این دام گرفتار نشوند.

انتهای پیام / ب

کشف ۴۴۳ کیلو ۱۳۴ گرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.