کد خبر: ۶۹۰۹۲۱۰
گروه : اجتماعی » شهری
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
شهردار منطقه یک تهران در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

موسوی گفت: موفق بودن طرح ترافیک در مرکز شهر به این معنا نیست که در شمال شهر هم موفق باشد.


اجرای طرح ترافیک در شمال شهر نیازمند پیوست اجتماعی است/ ترافیک مرکز و شمال پایتخت قابل قیاس نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران شب گذشته طی نشست خبری که پس از بازدید از پروژه‌های این منطقه با اصحاب رسانه برگزار کرد، گفت: درآمد نقدی منطقه یک ۳۰۰ درصد تحقق یافته است.


بیشتر بخوانید؛ کدام‌یک از شهرداران مناطق تهران بیشترین حقوق را دریافت می‌کند؟+ جدول


شهردار منطقه یک با بیان اینکه مردم این منطقه جزء سرمایه‌های اصلی آن هستند، اظهار کرد: تعداد افراد فرهیخته نسبت به سایر مناطق کم نظیر است و از سوی دیگر در پروژه‌های محلی منطقه مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معمولاً منطقه یک با یک بارش مختصر باران دچار آبگرفتگی می‌شد، اظهار کرد: خوشبختانه در بارندگی‌های اخیر مشکلی رخ نداد و این حاصل برنامه‌ریزی‌های مناسب بود.

موسوی تصریح کرد: در سد معبر ساختمانی یک نهضت جدیدی را با حصار‌های محیطی راه انداخته‌ایم که به محیط بیرونی زیبایی می‌بخشد.

شهردار منطقه یک شهرداری تهران افزود: در ناحیه ۷ منطقه یک گذری را با هزینه مردم آسفالت کردیم و ما فقط کار مهندسی و اجرا را انجام دادیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه به استناد سخنان رئیس شورای شهر تهران منطقه یک به دلیل ترافیک بالا بدترین محله برای زندگی است و چرا در سطح این منطقه محدودیت‌های ترافیکی نظیر منطقه مرکزی شهر ایجاد نمی‌کنید، گفت: ما به هر میزان که پارکینگ تولید کنیم به همان نسبت میل به سفر افزایش می‌یابد و لذا باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را گسترش دهیم و هزینه استفاده از وسیله شخصی را به شکلی کنیم که استفاده از آن مقرون به صرفه نباشد.

موسوی با اشاره به اینکه شب عید تصمیم گرفته شد که پارک حاشیه‌ای خیابان شهرداری در میدان تجریش به پیاده‌راه تبدیل شود، بیان کرد: وقتی که خواستیم این اصلاحیه را انجام دهیم مردم اعتراض کردند و در نتیجه این کار متوقف شد.

شهردار منطقه یک شهرداری تهران تصریح کرد: ایجاد طرحی برای محدود کردن تردد خودرو‌ها در سطح منطقه باید پیوست اجتماعی داشته باشد و اگر اینگونه نباشد چنین طرحی محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه شهر تهران شورای عالی ترافیک دارد و پلیس راهور و شهرداری در آن نسبت به ایجاد محدوده‌های ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کنند گفت: اینکه طرح ترافیک در منطقه مرکزی شهر موفق بوده دلیل بر این نیست که در شمال شهر هم موفق باشد، زیرا ترافیک منطقه مرکزی با شمال شهر قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/

درآمد نقدی منطقه یک تهران ۳۰۰ درصد تحقق یافته است

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر